Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 8 June 2012

ISTERI LIOW ATAU LIOW YANG SUKA NOMBOR 15 NIH? (VIDEO)

Masih ingat lagi episod ini? Dulu heboh berita "dia hadiahkan" isterinya kereta Alphard nombor pendaftaran WSB15. Sekarang dia bida nombor plat WWW15. Katanya kereta rasmi. Pelik tak? Nombor plat kereta rasmi sama dengan nombor plat kereta yang dia bagi hadiah pada isteri. Baca berita dari blog Anak Sungai Derhaka. Lepas tu lupa siapa bayar RM24,200. Baca apa kata JPJ di sini

Apa kaitan isteri Liow dengan Kementerian Kesihatan? Nombor 15.

Sekali mungkin orang percaya. Dua kali nak percaya lagi?

Tolak BN dan yang sejenama dengannya!

2 comments:

  1. salam yong... hik hik hik wah tertekan f5 kat memoricard hotak aku...he he

    ReplyDelete
  2. Salam PUPPETS,
    Sedap je Menteri guna nombor pilihan peribadi untuk kereta rasmi. Hampieh!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.