Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 21 January 2013

DR HARON DIN, FATHUL BARI DAN BINI NOMBOR DUANYA

ULAMA PAS YANG AMENO BENCI TAPI RINDU

Yong tak minat berapa kali Us. Fathul Bari nak kahwin. Ikut suka dia ler. Memang gitu perangai orang ameno. Isteri nak ramei. Tapi tanggungjawab nak kurang.

Maksud Yong tanggungjawab pada rakyat yang diwakilinya, tugas hakikinya, keluarganya, agamanya dan bangsanya.

Angin La-Nina pulak bertiup.

Ameno dalam keadaan amat takut sekarang. Amat takut kerana Daim sendiri dah kata BN menang  tiga negeri sahaja!

Ini maknanya Perlis juga mungkin tumbang.

Kerana itu blogger pencacai dikerah untuk terus serang kredibiliti Dr Harun Din. Kononnya Dr Harun Din akan keluar PAS. Demer nak buat penyokong Dr Harun Din sangsi terhadap keikhlasan perjuangan ulama ini dalam PAS.

Kenapa?

Kerana kajian demer juga mendapati pengaruh Dr Harun Din amat kuat di Perlis, khususnya di Arau. Penyokong PR di Arau adalah penyokong tegar yang sukar digugat. Bukan itu sahaja bilangan penyokong tegar ini telah bertambah!

Sudah sah UMNO akan letak Us. Fathul Bari untuk menentang Dr. Haron Din di Arau. Tetapi kedudukan Fathul Bari tidak menonjol di Arau berbanding Dr Haron Din. Tapi dia perlu kemenangan ini demi masa depan periok nasinya!

Sasaran sekarang ialah pengundi atas pagar!

Pengundi atas pagar ini wajib ditarik supaya menyokong UMNO. Caranya ialah dengan menggoncang kredibiliti Dr Haron Din sebagai pemimpin PAS.

Walaupun Yong tak kenal Dr Haron Din, Yong percaya beliau takkan keluar PAS.

Apapun, aktivist PAS peringkat grassroots di Perlis perlu sentiasa giat memberi penerangan untuk menentang fitnah terhadap Dr Haron Din ini.

Ustaz Fathul Bari, baik hangpa jaga rumahtangga hangpa sajalah. Bila ada dua bini, fulus masuk kena 2X. Tanggungjawab keluarga bertambah weh!

RAKYAT KAIS PAGI MAKAN PAGI
FATHUL BARI TAMBAH BINI SATU LAGI
RAKYAT KAIS PETANG MAKAN PETANG, 
AMENO PAGI-PETANG RASUAH DITATANG.

JOM UBAH
TOLAK UMNO. TOLAK BN

5 comments:


  1. Biarlah mereka `bertarung' secara bersih, sihat dalam politik tetapi jgn pertaruhkan Kalimah ALLAH untuk bukan Islam, sudahkah. Kita kena realistik antara agama dan politik. Lebih baik `tunjukkan jalan benar' kepada PKR.
    Masalah berbini dua atau tiga tidak menjadi hal cumanya jgn biarkan LGBT, sek bebas dan zina berleluasa di kalangan pemimpin Islam berlaku tanpa ditegur dan dihapus. Perjuangkanlah Islam bukan sokong agenda DAP yg mahu hancurkan Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila masa bn bertarung secara bersih??? Ko jgn haraplah PRU di Malaysia ni bersih selagi umporno memerintah... Ko tuduh DAP nak hancurkan Islam, mana bukti yg menyokong hujah ngko??? Jalan benar yg macamana lagi?? Jalan JATI? PEKIDA? PERKASAM? KIMMA? Siapa yg SEMESTINYA mencegah kemungkaran yg ngko sebut tu? Pihak berkuasa agama ada di semua negeri, APA YG MEREKA BUAT??? Sendiri jawqb laaa...!!!

      Delete
    2. Rumours again, Pelatuk !

      Remember 1 thing Pelatuk..rumours like that spread by haters, then accepted by fools, idiots, morons ..really like u ! Fact!

      Tolong, buktikan DSAI tu LGBT, DAP nak hancur Islam (irony, can't u see Umno dah lama biarkan Islam kat M'sia ni hancur, statik, makin keterbelakang pun) if u r true with yer words? Or, gi main jauh2 saja, semak la!

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comment ini Yong delete kerana mencarut.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.