Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 26 March 2012

BUKTI CINTA YANG MENDALAM PADA ISRAEL

Pagi ni Yong buka Internet terbaca cerita dari jalan pulang. Cerita tentang hubungan erat umno dengan Israel melalui bekas bos MIC. Seperti yang pernah Yong tulis awal lagi di sini. MIC memang asal usulnya hanya ingin menuntut kemerdekaan negara mereka. Tak wujud dalam kepala otak pemimpin mereka untuk menuntut kemerdekaan Tanah Melayu. Bila kita cuba beri kesedaran, marah pulak tu. 

Masa PRK Bukit Gantang, mereka fitnah DS Nizar. Tapi apa yang Allah tunjukkan? Mereka sendiri lupa, dan susun bendera sebijik macam bendera Israel. Ini gambornya. Yong jumpa gambor bendera tu kat blog PPWP di sini

Menurut pakar psikologi, apa yang buruk tersorok dalam minda kita, akhirnya akan terserlah melalui perbuatan kita walaupun kita tidak sedar. Tak payah tunggu akhirat lagi, Allah akan tunjuk sebagai ingatan supaya kita insaf. Wallahua'lam.

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.