Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 1 May 2012

BERSIH 3.0: UDAH BELI MAHAL DARI NEGARA JAUH, KOT TAK GUNA RUGILER!

Yong maksudkan benda ni. Benda yang Bos 1Malaysia kata tak mudaratkan kesihatan. Jadi, takpe tembak kat rakyat sendiri. Tembak je kat atuk, nenek, pakcik, makcik, bayi yang ada kat KL pada 28 April tu. Demer sumer nak duduk kat tempat BN. Dataran Merdeka tu BN punya, bukan rakyat punya. 
Nama omputihnyer Long Range Smoke Projectile
Benda ni demer tembak kat peserta bersih dan mengeluarkan asap yang menyengat. Isinyer gas, tapi tongnyer aluminium. Kot terkena kepala, lebih dari penin. 

Kat sini komer boleh baca sendiri sama ada benda ni memudaratkan kesihatan atau tidak. Kot komer tak reti bahasa inggeris, sebab dulu maleh sekolah. Komer pun tak suka pendidikan jadi free, supaya komer boleh cerdik sikit. Jadi komer cari orang untuk jelaskan yer. 

Menguji penafasan? Aper tu?


Boleh sesak nafas, muntah dan ceret beret tak mudaratkah?
Komer baca dan nilaikan sendiri.

4 comments:

  1. stok banyak lagi
    kalau kurang boleh order
    dapat kamsen lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yob Kamarulzaman,
      Aduhai....kita pun sedia maklum, ada komputer riba harga sampai RM40,000++ kat negara 1Malaysia nih. Agaknyer berapa gomen beli untuk sebijik benda nih?

      Delete
  2. bior bebenor yeop mike dok kata umnok yg beli bukan anwar yg beli ker? yg buat keje tembok2 gas pemedih mate nie hanya polis yahudi jer buat, polis bukan yahdi idak buat, belasah org sampai pecah usus polis israel jer buat, jadi pade pendapat teman ler anwar yg buat sbb anwar kan penyokong yahudi...hehehe3x..hingga ari pagi nie teman lalu nak gi kerojer dataran masih ditutup dek anwar lagi..teman lihat ambiga & kumpulan LBGT sedang menguasai dataran merdeka sambil menjerit2 seks bebas, seks bebas, seks bebas sampei teman naik meluat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yob opisboi,
      Amende sex bebas tu? Setahu Yong sex bebas tu natang pun tak mahu. Natang jantan akan tetap cari natang betina. Kecuali spesis hydra (bukan hydro) dan organism halus lain, termasuk setan.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.