Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 5 May 2013

KENAPA MEDIA PERDANA SIARKAN KEMENANGAN DAP SAHAJA?

Pelik.

Media perdana beria-ia menyiarkan kemenangan DAP. Sedangkan kita tahu PAS dan PKR juga menang. Sampai sekarang, media perdana termasuk yang dimiliki oleh rakyat, iaitu TV1 dan TV2 masih tidak telus!

Jangan terpengaruh dengan sentiman perkauman!

Penyokong Pakatan Rakyat dinasihati supaya tidak merayap-rayap tanpa apa-apa alasan yang kukuh di sekitar Lembah Kelang dan Putrajaya.

Jangan risau. Polis berkawal di sana-sini. 

APAPUN, TAHNIAH BAGI CALON-CALON PR YANG BERJAYA DIPILIH OLEH RAKYAT.

PERJUANGAN BARU BERMULA

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

3 comments:

  1. A'kum Yong

    Perangai celakanya tak habis-habis lagi
    Kalau PR menang mereka habis!

    ReplyDelete
  2. tujuannya supaya penonton tv rasa gelisah seolah-olah dap (baca: cina) menang tapi pas (baca: melayu) kalah. inikan permainan psiko

    ReplyDelete
  3. We move to next level as spr became bn componant parties......now stand as 14th component of bn. Kita dah menang anyway.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.