Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 4 May 2013

PANAS! GOLONGAN PROFESIONAL MELAYU TOLAK PAKATAN RAKYAT! (BERGAMBAR)

Boleh dikatakan Seksyen 7 Shah Alam adalah tempat bermastautin golongan profesional middle class Melayu. Kerana di sini ramai penjawat awam, doktor, jurutera, pensyarah, pegawai executive awam dan syarikat dan juga ustaz-ustaz.

Yong anggap ustaz-ustaz ini profesional juga. Jangan mare ustaz. Nak jadi ulama, you have to earn it. Komer kena membuktikan ke"ulamaan" komer macam TG Nik Aziz dan TG Haron Din. Ia tidak datang dengan segulung ijazah atau sijil. Bukan macam Abdullah Saamah dari Pondok Geting tu.!

Anyway meh tengok ceramah Pakatan Rakyat malam tadi kat Seksyen 7 Shah Alam, terletak di DUN Anggerik. Siapa yang golongan ini sokong?

Gambar tak guna flash, sebab taknak mengganggu audien. Camera Lumix, waterproof. Heheheh, Standby sebab petang tadi macam nak hujan. Tapi tak jadi. Ahlamdulillah!

CERAMAH BELUM MULA, KERUSI DAH PENUH
CERAMAH DAH MULA - GAMBAR DARI BELAKANG
TUA MUDA PUN ADA

GAMBAR DARI SEBERANG PADANG

DATO' OMAR ABU BAKAR, BEKAS PEGAWAI KHAS DR M

Jadi - tak benar penjawat awam menyokong BN. Tak benar penjawat awam takut menyokong Pakatan Rakyat!

BN yang takut sebenornya!

Takde artis glamer pun! Tapi berbondong-bondong demer datang. Ada Yong nampak guna kerusi roda.  Kawasan Melayu, tapi Cina dan India pun datang.

Warga Shah Alam mengajak warga Putrajaya bersama melakar perubahan!

INI KALILAH - TUKAR!

JOM UBAH
ABCD


6 comments:

  1. Ayuh rakyat Malaysia. Tunaikan tanggungjawab kita esok di peti undi. Keluarlah mengundi awal pagi. Kemudian sama2 kita pantau dan menjadi rukun tetangga PRU13 supaya tiada warga asing pengundi hantu yang berani datang tunjuk muka untuk menipu kita dengan sama2 membuang undi. Kita tidak mahu nasib negara ini ditentukan oleh warga Filipino, Nepal, Bangla, Thailand, Myanmar, Kemboja, Vietnam, Laos, India atau Indon. Jangan berani menipu lagi. Enough is enough.

    ReplyDelete
  2. SOKONG PR..SEMOGA MAJU JAYA..BERITE BERGAMBORR..SYABAS YONG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam TBO

      Yong balik mengundi Yob! Hahaha...Yong mengundi di Teluk Intan! YES for PR!

      Delete
  3. Aku dah malas nak komin. Buat habis karan aja!!!. Kita dah punya pegangan masing-masing. Esok kita nyatakan di kertas undi. Sapapun tak boleh komin lagi. Selamat mengundi !!!!!

    ReplyDelete
  4. Yong jgn riso. Kalo dah tertulis bn lingkop, deme dah tak buleh buat apa2 dah. Anto la bangla ke, pilipn ke, myanmar kalo nak tumpo, tumpo jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam buncithensem

      InsyaAllah! Amin!

      Gayang segala bangla, myanmar, Indon dan pilipin tu kot demer berani nak mengundi!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.