Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 14 April 2015

GEMPAR! MAJALAH BERWARNA-WARNI MEMBURUKKAN PEMIMPIN PAS DIKESAN! (6 GAMBAR)

Baru nak lelapkan mata, tetiba kawan wassup. Amat mengganggu kandungan wassap ini. Yong semak sumbernya di sini (dipetik sekali komen Facebooker):


2 hrs · Edited · 


Nmpknya tak tertahan lagi ku menanggung beban menyimpan benda ni...panas sungguh!!!...ada sudah mendesak ku sharekan nya malam nie jugak....so selamat melayari nya...

Klu dulu ingat lagi tak pengedaran ‪#‎buku_50_dalil‬ kenapa anwar tak boleh jadi PM di perhimpunan UMNO...kini modus operandinya hampir serupa..cantek tak ‪#‎majalah_bewarna‬ ini..agaknya berapa costing nye yer?? dan berapa ribu salinan sudah dicetak??...siapa yg membiayainya??

Bila songkok dan serban tiada bezanya...ini lagi hebat "pembunuhan kerier politik beramai2"...








Posting ini sudah mula tersebar di media sosial pada malam ini.

Menurut sumber, majalah ini dikesan di Batu Caves.

Adakah kempen seperti ini boleh dianggap beretika dan bermoralkan Islam?

Jika Majlis Syura Ulama dan Presiden PAS mahu dilihat adil dan memiliki akhlak Islam yang sebenarnya, siasat penerbitan majalah ini.

Jika buat-buat tak tahu, benarlah PAS bukan saja ganti UMNO, tapi sudah jadi lebih dari UMNO.

12 comments:

  1. kerja2 syaitan yg pakai serban dan jubah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Yong

    Sekiranya benar berita itu secara umumnya terdapat 2 kemungkinan bagaimana majalah seumpama ini boleh wujud meskipun ada kemungkinan lainnya:-

    Pertama;
    Ia dihasilkan oleh orang dalam sendiri dgn motif tidak dapat dikenalpasti lagi

    Kedua;
    Ia dihasilkan oleh musuh politik ataupun bekas ahli yg berdendam untuk melaga-lagakan sesama ahli yg boleh merosakkan PAS akhirnya mereka kegirangan.

    Walau apa pun, ianya perlu disiasat dari semua sudut.

    ReplyDelete
  3. INI KERJA UMNO.

    Bukankah itu jawapan standard yang selama ni digunakan dlm Pakatan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ...ni PASti kerja jahat UmNo... hehe... walhal orang jahat & busuk hati pun pandai pakai serban jubah.. ada ramai.

      Kena mintak buat 1 Suruhanjaya siasat kes ni? Mungkin kena dapatkan sampel DNA penulis, pengarang, pencetaknya sekali? Mahal costing nak buat buku tu, sapa sponsornya gamaknya? ...It's darn good to be true !

      Delete
  4. DeeDee Yong...

    Banya betui duit depa... Lebih untung jual BMW murah ka? Hahha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. C++
      Syarikat mana yang menjual kereta BMW dengan harga yang murah? Kalau ada saya ingin membeli. Tapi bukan dari syarikat "DIN AWAM"

      Delete
  5. UMNO Syaitan Yang Di Kenali.Apa yg pada Melayu sekarang adalah kerja UMNO yg khianat pada bangsa nya sendiri.

    ReplyDelete
  6. Action equal reaction. Inilah akibat apabila jebon menghina presiden secara terbuka maka adalah tindak balas kemudian. Tidak semua professional menyokong Jebon dan begitulah sebaliknya. Jangan anggap Jebon ni professional group. So anggaplah Jebon ni sebagai Islam liberal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulama group bertopengkan Jebon....oppss...

      Delete
  7. Mungkin kerana sudah berjaya melakukan total destruction keatas UMNO-BARU maka para pengikut DAJJAL LAKNATULLAH kini sedang menyerang PAS pula. Dek kerana kelicikan dan kehalusan seni nya maka para ahli PAS tidak mampu menghidu perlakuan tersebut. RUU HUDUD yang tak berjaya di bahas kan dalam dewan ada lah gara gara permainan tangan yang begitu seni, tetapi malang kerana ramai para pemimpin PAS yang masih berangan angan dan mengharapkan akan sokongan dari puak yang berselogankan "DULU, KINI dan SELAMA nya" dengan melupai bahawa ia nya merupakan janji iblis kepada ALLAH untuk menjahanam kan umat Muhammad dan ia nya di perkenankan. Apa beza nya dengan kerajaan Saudi yang mengebom Yemen, bukan kah kebanyakan mereka beragama Islam. Kini cawangan pertubuhan itu sudah lama di ujudkan di dalan Jannah.

    ReplyDelete
  8. Org luar yg nak melaga2kan kita dlm pas..

    ReplyDelete
  9. macam kata tuang presideng la....ni perkara kecil je. Tak perlu siasat. Jebon DPP buat demo...tak pa...perkara kecil. Surat layang...perkara kegil. Fitnah...mengeBoooo....perkara kecil...
    Perkara besar dlm PAS ialah....semua jawatang kepingpinang mesti dari lebai bersarban..jalan penyelesaian kita ialah munajat 4pg di stadium.....siasatan..lembaga displin ni kerja duniawi....kita red line direct
    ke langit.
    Bukan menidakkan solat hajat doa.....tapi kalau pak lebai ni dah rasa maksom....ntah le...
    maleh nak ambik tau dah.....lantak lorang le lebai

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.