Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday, 15 May 2016

KITA RELA KALAH DI KELATE...(VIDEO)

Kita tak percaya berita ini sebab dia berasal daripada lidah UMNO:

 UTUSAN

Biasalah. Ini akhbar yang kuat spin. Kata demer.

Lagipun, apa nak heran, pemimpin pembangkang Mat Sabu dan Lim Kit Siang juga menjalin kerjasama dengan pemimpin dan bekas pemimpin UMNO menjaja Deklarai Rakyat untuk menjatuhkan Najib, ke sana sini.

Sama kan?

Sebenarnya yang nak bekerjasama dengan UMNO itu ialah Amanah. Tak percaya tengok video ini:

video

Kenapa Amanah nak kerjasama dengan UMNO?

Sebab dalam UMNO ramai pemimpin macam ini:

MALAYSIAKINI 

WAKAKA!

********************

Wahai sahabat!

Bersabar dan tabahlah dalam perjuangan!

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda:

"Bukanlah orang yang kuat itu orang yang menang bertumbuk, tetapi orang yang kuat ialah orang yang mampu mengawal diri daripada sifat marah." (HR Bukhari & Muslim). 

WALLAHUA'LAM

3 comments:

  1. Dulu kata utusan meloya...berita jgn pakai...skrg bkn main lagi
    Patutla pan ni jenis ckp.x.serupa bikin
    Dulu kata bn ni suka.censored...tapi yong suka dap pun terlebih suka.menapis
    Jadila.blogger syooooikk sendiri...apa daaa
    Dulu beriya kata pas nk berug dgn umno
    Alih2 skrg nk pecah undi pas kt prk plak
    Tula...keje suka fitnah...akhirnya diri sendiri tertulah...again....
    Cakap x serupa bikin...sifat apa tu?
    Nak lulus...alhamdulillah
    Xnak lulus...anggap jerla sebg dakwah
    Mudah2an insaf...klu x berterusanla jadi camni:
    Hudud tolak murtad galak
    Mike campak selfie rapat
    Allah dibiarkan disyirik beer dipertahan habis2an
    Cakap.berdegar tp komen x berani...chaitt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni pun ckap ikut sdap je.buta sejarah.ni lah jadinya klau dh tlebih mkn pil kuda.ckap brdegar,nk ngata org puihh.sndiri pun tak betul

      Delete
  2. Salam Encik powertrain1648,

    Sebelum ini dipersetujui di dalam Mesyuarat Jawatankuasa kerja PAS, tiada pemimpin PAS dibenarkan mengeluarkan apa-apa kenyataan akhbar kepada Utusan Melayu dan di televisyen.

    Tiba-tiba Nik Amar keluar kenyataan di tv dan suratkhabar (bukan harakah) pasal PAS biasa bersendirian dan beberapa perkara lagi!!!

    Kalau nak salahkan Yong, salahkan juga Nik Amar!!!

    EPF staff YIK pun sangkut, mampu bersendirian konon!!!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.