Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 20 November 2011

GEMPAR! SKANDAL ANAK PEMIMPIN PEMBANGKANG

Hehehe. Saja Yong gempak. Yong terbaca berita skandal anak bakal pemimpin pembangkang yang gaya hidup dan perniagaannya tak seindah namanya.
Kenapa rakyat malaysia ni femes kat luar negara erk? Dulu sorang tokeh IT wanted di India. Sekarang tokeh arak pulak. Ada jugak yang femes di Paris. 
Masa awal2 reformasi dulu anak bakal pemimpin kerajaan Nurul Izzah femes di seluruh dunia ketika beliau yang masih budak itu cuba untuk melepaskan bapanya dari tuduhan dalam episod Liwat 1. 
Beritanya  camni:
Mirzan Mahathir named in Indian port probe 

NEW DELHI: Malaysian businessman Mirzan Mahathir has been named in an Indian court affidavit related to investigations into the Kakinada Port development in Andhra Pradesh.
Mirzan, 51, had secured the project during the tenure of the state's former chief minister, Chandrababu Naidu.
The 2,424-paged document revealed that a Mirzan-led international shipping consortium won the deep-water seaport expansion venture in 1999.
The affidavit was filed by the late Andhra Pradesh chief minister Y. S. Rajasekhar Reddy's (YSR) wife, Y. S. Vijayalakshmi last month in the state's High Court.
YSR, an influential politician, was killed in a helicopter crash in 2009.
The petition revealed that the project was awarded on Develop-Operate-Transfer basis and the consortium was given 18 months to build two more berths in Kakinada Port, the second largest port in Andhra Pradesh.
"But the consortium failed to fulfill its commitment and the construction work of another berth only started five years later in 2004," said the affidavit.
Due to the delay, the state exchequer was alleged to have lost about RM33mil between 1999 and 2007.

Buat malu rakyat Malaysia je. Mujurle Yong bukan adik-beradik KIMMA. 

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.