Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 24 November 2011

IDUP LAGI ROPERNYA UG NI-ISY!I SY!! ISY!!

Dalam lawatan ke Kelantan TPM membayangkan jika PAS-UMNO bekerjasama, Kelantan akan maju dengan pesatnya! Berita boleh baca kat sini. Ini dari Bernama. Tentu sahih.

Idup lagi ropernya UG ni! Penyokong Kerajaang Perpaduang jangan nak bersorak ye! Jangan dok percaya umpan pilihanraya ni. Elok komer diam! Jika komer bukak mulut ia akan jadi modal free untuk pecah-belahkan PAS. Rakyat pilih PAS bukan nak bagi komer sedap2 makan daging lembu fidlot atau bakar bumi (opss! nadir bumi) dengan UMNO ye. 

Siapa sebenarnya yang tak bekerjasama? Bukanke selama ni kerajaang BN yang menindas rakyat kelantan dengan menafikan mereka hak royalty minyak? Inikah bentuk kerjasama dan komitmen BN pada rakyat Kelantan? Isy! Isy! Isy! Udah nak mampuih sekarang cari talian hayat.

Yong sebenarnya amat menyokong kerjasama kaum muslimin, bukan di Malaysia je, tapi di seluruh dunia. Tapi UMNO tolak hukum Islam, tangkap pendakwah Islam, buat bodoh pada ketua parti yang hina Islam, masih nak cakap pasal perpaduang lagi? Kerjasama PAS-UMNO Yong akan bangkang! UMNO cantas orang2nya sendiri yang tak sebulu dengan kroni. Adakah mereka akan ada sifat kerjasama pada PAS dan ahli2nya? 

Pengalaman orang kampung Yong sendiri yang tak dapat jalan luar bandar berpuluh tahun (jalan berhenti di hadapan rumah ketua kampung umno) membuat Yong menyampah dengan puak2 demer ni. Macamle orang kampung ni tak bayar cukai tanah, tak bayar cukai jalan untuk kereta mereka dan tak bayar cukai pendapatan!

Yong tetap menentang UG UMNO-PAS. Tak kira apa nama geng perpaduang nak guna...muqabalah ke...mukebalah ke atau apa saja. 

1 comment:

  1. Ambo toksir kerajaang perpaduang ni Tuan...biarlah PAS berjuang spt skrg drp 'join' b-end...kihkihkih..anak muda xnk perpaduang yg pentingkan depa je sbnrnya tu Puan...perangai puok2 ni mcm dulu, kini & selamanya...PRU 13 kita pn thu...perpaduanglah jwbnya..

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.