Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 25 November 2011

SAPA BOLEH SUPPLY LEMBU HITAM?

Gambor asas ciluk dari http://wfauzdin.blogspot.com 
Menurut berita pada 14/11/11 MACC dah rujuk kes pembelian condo fidlot pada police. Berita di sini. Lepas tu pada 18/11/11/ keluar pulak berita di sini menyatakan IGP tengah siasat. Sekarang rakyat masih dok tunggu bila agaknya gerombolan fidlot ni akan dipanggil. Jangan budak2 PKR pulak yang kena panggil sudah.

Bagi orang lama mungkin ingat kes Allahyarham Dato' Harun Idris dan Mokhtar Hashim. Kedua mereka tidak terlepas dari hukuman, walaupun ramai penyokong mendakwa mereka tidak bersalah. Tapi kenapa sejak mutakhir ni payah bebenor nak hukum orang besar yang menyeleweng? Dulu kes PKNZ belum selesai, timbul pulok kes Fidlot. Semakin kedua kes ini berlarutan, semakin banyak peluru PR untuk membelasah UMNO dan koncu2nya.

Kes imigresen dan kastam ape cerita? Kenapa bilis saja yang tertangkap? Tangan besar siapakah yang menggerakkan tok dalang?

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.