Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 14 December 2011

APER KABOR TOK ASSAN?

Lamer dah Yong nak komen pasei Tok Assan. Tapi Yong tunggu sumer senyap dulu. Biorle Yong cakap direct je kali ni. Pada pandangan Yong kata2 miker yang hanya setia pada Allah tu bunyinyer sumbang. Macamle Mursidul Am Tuan Guru Nik Aziz dan Presiden miker Tuan Guru Haji Hadi tak setia pada Allah. Sanggup miker tinggalkan demer tu untuk berjuang dengan umno demi "setia" miker kepada Allah kononnya?

Cor miker beri definisi setia pada Allah tu macam mana?



Kesetiaan macam inikah?




Atau beginikah?




Mungkin juga macam ni


Takkan Islam mengikut tafsiran pelakon porno ni? Dia mana ada akai.

...dan banyak lagi kegiatan khurafat dan hipokrit demer.

Yong mengaku memang tak pernah gemor dengor ceramah motivasi miker kat TV. Walaupun begitu Yong tetap hormat kat miker sebagai manusia. Tapi le ni payah Yong nak respect kat miker. Kot miker bertanding kat tempat Yong, alamat PAS hilang 1 undi.

Hentikan le cakap2 UG ni. Tidak ada faedahnya pada Islam yang kononnyer miker perjuangkan.

2 comments:

  1. Salam Yong,

    Ingat tak ada lagu lama dedulu..." Hassan budak jaga lembuuuu, hari-hari curi jambuuu, kalau emak dia tauuuu, tentu dia kena bambuuuu!" Lagu 50an atau 60an.

    ReplyDelete
  2. Salam Yob
    Takkan Tok Assan nak tolong kak Jat jaga lembu pulok.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.