Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 21 December 2011

AWE LAGI YONG DAH KABOR, MANA ADER JERAT UMNO?

Hasan: Mana bukti saya masuk jerat Umno?
Berita seterusnya

Ingat lagi posting Yong kat sini? Yong kata Hassan Ali dan Nasharudin Mat Isa tak masuk perangkap UMNO. Demer buat songel macam2 aje suka2. Bior kena pecat. Tok Setopa, tok sah nak cover lagi. Demer takkan ucap terima kasih punyer. Tuan Ibrahim tak payah le nak jadi pendamai. Selagi Hassan Ali dan Nasharuddin Mat Isa duduk dalam PAS selagi itu kedamaian dalam keluarga PAS akan sentiasa ditikam dari dalam. Dalam sidang akhbar syok sendiri Hassan Ali mengaku ada duri2 dari dalam PAS. Dia tahu ada duri2 sebab dia salah satu daripada duri2 itu.

Sekarang sumer dah nampak jelas. Sebenormya Hassan Ali dan Nasharudin Mat Isa tak mahu keluar PAS sebab takut kesan bai'ah yang dia sendiri dah canang kat orang umno. Pil wala demer berdua dah berjaya muntahkan dan dah masuk bakul sampah.

Sekarang dia boleh jalan sana sini atas pentas HIMPUN konon untuk memperjuang masalah kritianisasi. Adakah masalah kristianisasi boleh di atasi dengan perhimpunan anti kristianisasi? Your acts stink!

3 comments:

  1. Saya pun tak faham kenapa puak-puak PAS ni ngok sangat. Lepas satu, satu isu yang ditimbulkan dan dijadikan modal perang saraf UMNO. Dah tu tak ngaku pula masuk perangkap UMNO.

    ReplyDelete
  2. ada master dan phd pun jadi ngok sebab nak kan harta dan pangkat dan kekayaan..getik teman ni deme due ekor ni

    ReplyDelete
  3. Sumernyer boleh dalam politik kotor.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.