Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 12 December 2011

BETOI KE ADA DURIAN RUNTUH?

Dah dekat mengundi ni banyok benor durian yang luruh. Muler2 budok sekolah dapat RM100. Lepeh tu orang miskin dapat RM500. Tak lama lagi penjawat awam dapat bonus setengah bulan dengan bayaran minima RM500. Pesara pulak dapat RM500 juga. Kata gomen bayaran bonus dan bantuan dua kali pada tahun ini akan menelan belanja RM4 bilion. Tahun depan kakitangan awam naik gaji!
Durian ateh pokok BN punyer!
Toksah nak bangga diri le. Sape ler rakyat marhein jika dibandingkan dengan scorpene. Bangganye memiliki scorpene yang hebat! Miker tengok sini:
Gomen kata kalau kita kira duit kita dalam RM 6.7 billion 
Hebat kan? Tak tau ngaper pakcik wiki kata harga scorpene USD450 juta (RM1.42 billion) sebuah.  Tentu scorpene pakcik wiki tak boleh tenggelam. Kalau tenggelm tak boleh timbul. Apepun gomen dah belanja banyak untuk pertahanan. Sekarang gomen kena cari duit untuk pilihanraya. Jadi, komer jimat2 le bebelanje yer. Sebabnya nanti komer kena bayor cukei (GST) untuk sumer barang yang komer beli. Kot nak kenduri kawinkan anok ke, buat gulai ikan masin atau ikan kering je. Toksah masak rendang daging lembu. Harganyer mahal. Sara hidup demer tinggi sebab diternak dalam kondo!

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.