Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 9 January 2012

KONFIM SEKARANG TAK PERLU MEETING DALAM GELAP LAGI

Dulu pergi meeting dalam gelap
Yong sebenornya taknak komen pasei mangkok yang kena pecat ni. Yong sebenornya tak suka dia dipecat. Yong suka kot gantung keahlian je. Bior mati beragan. Cuma pecat dari jadi exco dan toksah bagi dia jadi calon je. Tapi saper le Yong ni nak bagi cadangan buat itu ini. Yong terima je le keputusan PAS pusat berdasar kuasa demer. Maka selamatle Hassan Ali dari menjadi duda. Ha...ha...ha...

Sekarang pengikut setianya nak jugak! Utusan meloye, yang jadi platfom pengikut Hassan Ali mengutuk pucuk pimpinan PAS turut simpati. Alahai... Saper pengikut setia tu? Bagi yang tak tahu tanya Pak bakaq

Penyokong Hassan Ali kata ini agenda IRC dalam PAS. IRC tu parasit, kata demer? Isy! isy! isy! Ada bukti ke? Kot takde bukti fitnah le tu. Dah pandei memfitnah. Belajor kat mana buat fitnah ni?

Siapa sebenornya parasit dalam PAS? Siapa sebenornya yang dulu berbondong2 jadi parasit UMNO bila Anwar Ibrahim tersesat ke sana? Bila Anwar Ibrahim kena pecat masing2 yang kenyang dan tak sempat kenyang lari masuk PAS. Ha...ha...ha...ada juga yang masih kekal dalam UMNO.

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.