Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 23 February 2012

KOMER ADER KAPAL? JOM DAFTAR KAT LIBERIA

Tahniah pada bebudak PKR kerana buat kerojer yang amat baik. Allah akan balas jasa komer tu. Tapi Yong kesian kat bebudak umnporno yang bangang dan masih nak tegak benang basah konon kapal2 yang mula dengan nama ZIM tu bukan kapal Israel, tapi kapal Liberia!

Kerana nak tahu sampai mana benang basah ni boleh tegak, Yong tengok website ZIM USA. Ini alamat ibu pejabat demer. Apesal ZIM USA nih, letak ibu pejabat kat Haifa, Israel? Dah tu daftar kapal kat Liberia. Hahaha. Nombor telefon pun ader. Komer yang banyok duit boleh telefon le. Mungkin demer boleh bagi tip camne nak niaga dengan Israel. 


Lepas tu, Yong singgah kat CNN Money dan jumpa N3 nih. Yong takde nak translate sebab bahasa Inggerinyer amat mudah. Kot tak faham, tanya Hassan jati. Dia pandei cakap omputih. PhD dari Amrika:

Sumber
Kot nak daftar kapal pergi kat link ini. Semua proses dipermudahkan oleh Liberia. Jangan terkejut Liberia Registry ni bukan milik Liberia, tetapi USA! Kata N3 nih.
Sumber
USA tu dikuasai Zionis laknatullah. Just put two and two together, you get a perfect match!

Sekali lagi Syabbas JINGGA 13, PKR! 

1 comment:

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.