Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 17 February 2012

MUFTI SELAMATKAN ANWAR IBRAHIM, PKR PERAK JANGAN BUAT2 PEKAK

Mufti kulaan dah buat U-turn. Pergi kuil tak murtad, katanya. Hahaha. Kulaan nak selamatkan PM tersayang yang pergi Thaipusam. Selamatlah jugak Anwar Ibrahim! Tak payah lagi penyokong sibuk nak pertahankan dia pergi pesta pongal. Tak guna cakap pun. Orang umno bukan cerdik. Buat letih jer.

Walau bagaimanapun, PKR Perak tak semestinya selamat. Disebabkan orang umno tak cerdik, demer takkan faham. Orang umno akan tetap canang dari kampung ke kampung, Anwar Ibrahim dah pergi pesta pongal! Dah calit tanda merah kat dahi (betoi ke gambor tu?).

Nak dapat sangat undi orang India, undi orang Melayu apehe?

Aper cerita Sungai Manik? Udah buat damage control kat situ ke belum? Yong dah rata jalan kat Sungai Manik tuh. Belum lagi Yong dengor orang puji PKR. Tapi PKR gater nak bertanding kat situ jugok. Aper Yong dengor dari mulut kulaan dan mulut Cina?

Menyampah.
Letih.
Sombong.
Kedekut.
Maleh kerojer.
Sikit2 nak minta upah.
Bila orang besor PKR datang, baru terhegeh2.
Program nak nama, tapi tak nak tolong, nak jadi bos jer.

Pergi pesta pongal takkan improve situation kat Sungai Manik.

Kepimpinan PAS Sungai Manik (dalam Pasir Salak) sekarang tak sama dengan masa PRU12. 
Kepimpinan PAS Sungai Manik sekarang tak semestinya rajin macam PRU12. 
Hassan jati pula sangat rajin suntik racun. 
Dalam PAS masih ada konco Hassan Jati.
Konco Hassan Jati dalam PAS benci PKR.

Pengundi Sungai Manik kene ke muka2 di ateh? Cerita di Intan Hijau  
Salahkah Yong sebut kelemahan PKR Sungai Manik? PKR Perak jangan buat2 pekak. Mai sini ke Sungai Manik. Jangan tunggu Anwar Ibrahim datang, baru nak tunjuk muka.

1 comment:

  1. itu le ghopenye.

    tak dan nak *maghrib, udah dema konar lipat pusing balik. utang kereta besor ada lagi 7 tahun weh... sapa nak bayor?

    *maghrib = menggarit (lidah makcik teman, KAH KAH KAH!)

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.