Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 25 March 2012

CIS! HASSAN JATI TAK JAGA AYOR ROPERNYER!

Ropernyer Hassan jati jaga Hal Ehwal Agama, Adat Istiadat, Infrastruktur dan Kemudahan Awam. Isy isy isy! banyok kerojer Hassan jati nih. Ingat jaga ayor jer. Sebab dia baik bebenor dengan tokeh ayor. Ropernya dia bukan saja jaga ayor, dia jaga semua jalan, longkag, parit, sungai, telefon, litrik, ayor paip, bus stop dan ape2 je yang masuk dalam kategori infra-struktur dan kemudahan awam. Sampai habis duit berjuta2 guna untuk infrastruktur nih. Itu kata si Azmin (video).


Azmin nih bebenor sikit kot nak berkabor tu. Kalau begitu banyak duit udah abih, apesei Sungai Kelang tu masih kotor? Apesei longkang tersumbat bior gitu jer? Ini keroje saper? Keroje Hassan jati ke? Kot ini kerojer Hassan jati, aper hasil dibuat kontraktor yang Hassan jati pilih tu? Kerojer aper yang komer buat dengan duit tu? Baiki jalan? Tak payoh baiki longkang ke? Cer kabor.

LONGKANG TUTUP TERCABUT
LONGKANG TAKDE ROPER
Hassan jati kontrak kat kroni yang tak reti buat kerojer ropernyer. Yong ade banyak gambor lagi yang menunjukkan infrastruktur dan kemudahan awam apa kebendanya?

YB Elizabeth Wong yang jaga alam sekitar tu pergile tengok aper dah dibuat kontraktor Hassan jati. Kot kontraktor Hassan jati buat bodoh, miker buat tak tahu jer, miker pun sama macam Hassan jati gak. YB Ean Yong yang jaga kilang haram, siasat le, ader ke kilang haram kat tepi Sungai Kelang tu?

Kerojer jadi exco ni kena ader "collaboration." Mana boleh kerojer sendiri "in silos." Lepaih tu, udah kuor baru heboh. Yong faham, nak perbetoikan kebusukan setengah abad memang susah, sebab tu Yong sokong komer. Tapi, ingat ini imej Pakatan Rakyat!

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.