Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 17 March 2012

TAWAN SELANGOR MELALUI BEKAS PEGAWAI KANAN PULAK. HAHAHA

Sejak akhir2 ini timbul trend bekas pegawai kanan lari masuk PAS. Mengapa trend ni berterusan sedangkan Hassan Ali beberja keras untuk musnahkan PR? Adakah trend ini merisaukan BN? Dekat2 dengan PRU13, JPM sibuk pulak uruskan pertemuan PM dengan bekas pegawai kanan kerajaan. Jangan kata Yong buat fitnah ye. Ini salinan kad jemputan tersebut:

Logo Kerajaan dan ICU menunjukkan dengan nyata jemputan itu datang dari JPM, bukan kumpulan pesara. Yang peliknya ada slot ucapan dari Yang dipertua MUBARAK Selangor, seorang bekas MB yang ceritanya agak glamour jugak. Komer google ler sendiri kot nak tahu cerita yang menyebabkan dia jatuh. Hmmm...apa kaitannya MUBARAK dengan pesara pegawai kanan kerajaan? Kehadiran MUBARAK (Majlis Bekas Wakil Rakyat) yang penasihatnya Dr Mahathir ternyata menunjukkan perjumpaan ini bermotifkan politik.

Tahun lepas PM jumpa pegawai muda.

Komer yang dah pencen tapi tak dapat jemputan, nombor telefon ada pada kad. Cuba le telefon. Kot sempat lagi nak join. Selamat mencuba.

Apa2 hal dekat pilihanraya ni sibuk cari pesara pulak?

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.