Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 9 April 2012

DUIT MAKCIK KENA REMBAT BILA BIL AYOR CANTUM DENGAN BIL ANGKUT TAIK?

Ni aper citer? Tolong jelaskan weh!


Pakcik dan makcik kat kampung tak peronah bayor kat IWK. Apa bendanya IWK tu pun ramei tak tahu faedahnya. Pakcik dan Makcik setia undi umno 5 tahun sekali. Gasak komer ler. Tak lamer lagi komer kena bayor kat IWK bagi perkhidmatan yang komer tak pernah dapat.


Pakcik dan makcik pun tak tahu IWK dulu udah diswastakan dan udah dapat bailout RM192 juta dalam tahun 2000! Duit saper bailout IWK?


Bersedialah yer. Jangan terkejut bila dapat bil ayor nanti. Kementerian Teknologi Hijau dah setuju weh.


Yong kat kampung yang takde servis IWK nih. Internet pun hampeh. Yong tak dapat ngomel banyak2. Tunggu jer N3 Yong seterusnya.

1 comment:

  1. tak per ler macik oii nanti ajib ngok kasi lagi 500

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.