Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 6 April 2012

LELAKI NAK MENOPAUSE MIANG LEBIH?

LELAKI PALING HENSEM MENGIKUT PANDANGAN YONG: HIASAN JER WEH!
Pagi nih Yong baca N3 kekawan cerita tentang bekas dekan yang terkahwin jantan yang pura2 jadi pompuan. Yong cumer dapat kata, nasib ler enko. Saper suruh gater sangat sampai sanggup kahwin di luar negara.

Yong minta yob2 sabor jangan marah sebab tajuk N3 Yong hari ni terkeluar dari biasa. Jangan lupa, blog Yong nih ape2je yang berkait dengan alam. So citer lelaki menopause nih berkait jugak dengan alam sekitar. 

Menurut pakar, lelaki boleh jadi menopause bila usia dah mencecah lewat 40an. Hahaha...apa jadi dengan life begins at 40? Memang le komer begin life at 40 jika fikiran komer dah tak macam bebudak muda lagi waktu tu. Dah jadi lelaki matang. 

Bebalik pada topik lelaki menopause, pakar berkata, lelaki menopause menghadapi masalah ketidakseimbangan hormone seperti berikut:

Men do experience a decline in the production of the male hormone testosterone with aging, but this also occurs with some disease states such as diabetes. Along with the decline in testosterone, some men experience symptoms such as fatigue, weakness, depression, and sexual problems. Baca seterusnya di sini.

Bagi sesetengah lelaki, mereka akan mengatasi kekecewaan itu secara positive dengan bekerja keras untuk memperbaiki status diri dan kerjaya. Misalnya untuk menjadi profesor terbaik, ahli perniagaan terbaik etc. Tetapi ada yang tak reti nak salurkan ke mana masalah sexual itu, lalu dia cari bini lain. Dia fikir bila dapat bini muda, hormone testosterone akan meningkat dan "kejantanan" mereka kembali. Heheheh.

Yob2 yang gater nak cari bini muda, miker dah silap besor! Kahwin lagi satu akan menyebabkan masalah lain timbul, macam profesor yang terkawin "jantan' dalam berita tu! Selain itu, kot miker kahwin usia udah 50, mungkin dapat anak masa usia 51. Tentu miker suker bebenor, ingat hormone testosterone udah kembali. Hahaha. Waktu miker 65 tahun, anak baru 14 tahun. Larat miker nak kejor anak tu yang perangei macam remaja degil?

Lebih baik pikior benda2 yang boleh mengkukuhkan rumahtangga daripada asyik teringin pompuan muda yang sesuai dijadikan isteri anak komer. Ingat pompuan jer yang menopause? Isy! Isy! Isy!

...Bersambung jika ada permintaan...

1 comment:

  1. Salam Yong;

    Ishhh... terasa pulak teman hahahaha..., teman ni tak pernah ada niat nak nikah lagi Yong... kalau nak suruh kahwin tu bila2 masa jer... tapi yang halal laaa... hahahaha...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.