Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 25 May 2012

REKAAN LUCU ALA-ALA DORAEMON!

Oleh kerana Yong masih tak berapa sihat, tak dapat le Yong nak tulis N3 yang berat-berat. Tapi tak bermakna Yong putus hubungan dengan dunia, belum lagi. Allah belum arah Malaikat izrail cabut nyawa Yong. Meh tengok ciptaan akal-akal kreatif luar negara:


Khas untuk yob-yob yang on the go, tapi tak boleh tinggal komputer dan kopi! Sangkut je benda ni kat steering masa rihat di R & R. Awas jangan guna masa memandu ye.

Penyangkut ni mungkin boleh digunakan kalau ada banyak cable yang berserabut!

Untuk ruang sempit, ubah suai tangga jadi tempat simpan kasut dan sebagainya

Sayangkan kuku dan jari, alat ni boleh digunakan sebagai pengalas

Jika anak-anak tak nak makan roti, mungkin butter, jem dan sebagainya boleh dimasukkan ke dalam alat begini. Mungkin boleh menarik hati kanak-kanak

Khas untuk "peniaga kecil Kuala Lumpur". Dari sibuk demo Bersih 4.0 dan Halau 1.0, baik buat  roti telur bentuk begini. Amat menarik! Nasi lemak pun boleh buat presentation macam ni.

Bagi yang suka melawa, boleh guna alat ni untuk perbetul gincu anda. Awas! Sifol and gang dilarang guna nih!

Nak pergi dengar ceramah tapi hujan? Jangan risau ada payong nih!

Habis tu, bagaimana kalau berdua? Payung kembar pun ada!

Kalau malas mop lantai, anak pulak dah pandai mengesot, lapik dia dengan pengalas mop! Lantai bersih, anak tak kotor!

Innovasi orang miskin membawa bata. Kesian! Langsung tak digalakkan. Merbahaya yob!

Lelaki gila seks mungkin nak tidur guna alat nih. Juga tak digalakkan. Takut masturbate sampai mati pulak, tak sempat mengucap!


No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.