Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 17 July 2012

JANGAN TEKSI PUN NAK LETOK MUKE NAJIB JUGOK. NAK PADAM NANTI MAHE YOB!

Yong bukan cakap besor. Yong biasa pergi luor negara jugok. Yong dah sampei beberape negara Eropah, Asia Barat termasuk Mediterranean, Jepun, Amerika Syarikat, Canada dan negara2 Asean. Yong pergi ader yang dijemput. Ader juga guna duit sendiri. Walaupun Yong tak duduk kat hotel RM100,000 semalam, Yong dapat juga jalan-jalan.

Tapi Yong tak jumpe muke piem atau presiden demer tampe (tampal) kat merata2 tempat. Yong raser Malaysia ni pelik bebenor. Ate kot tak tampe merata, luper ke rakyat Malaysia siapa piem kiter. Agoknyer demer takut rakyat Malaysia kater piem Malaysia ni DSAI! Isy isy isy!

Rasernyer komer dah baca komen2 kat Malaysiakini. Takdenyer komen yang berjenih. Sumer menyampoh.

MULANYER ADER GAMBOR KAT BENDERA. BEBUDAK TURUNKAN. ALAHAI!
Ingat lagi gambor kat tin minuman? Hahaha. Yong maleh nak cari kat N3 mana.

INI BUKAN TAKAT GAMBOR, PATUNG LAGI. DEPAN KUIL PULOK TU.
Jangan pulok nanti paksa teksi letak gambor Najib. Aduhai! Kot jadi gitu, takde ler Yong nok naik teksi lagi. Kesian demer. Kurang pelanggan. Yong ni jenih yang tak pernah gaduh dengan pemandu teksi. Berapa dia mintak Yong bayor. Kot dia guna meter, Yong bagi tip. Kesian! Bukan demer dapat banyak pun. Yong dapat lebih sikit, Yong kongsi le. Rezeki kena barokah!

Yong harap kot PR memerintah nanti, jangan ler komer buat perangei macam BN. Menyampoh bebenor Yong dengan publisiti yang ter"over" ni.

2 comments:

  1. yong taknak tambah ke senarai phobia tu?kalau najib...camne pulak dia punya istilah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam dAn

      Takut bini boleh? Nanti Yong cari apa jenis phobia ni.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.