Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 4 July 2012

RUPANYA UNDERGROUND AMENO MENYAMPAH HERO POYO BAGAN DATOH

DI BELAKANGNYA ADA HANTU YANG  MENGHANTUI ZAHID HAMIDI
Yong silap. Ropernyer hero poyo Bagan Datoh ni ramei ahli underground ameno menyampah. Tak kisah orang cinta kat dia di Bagan Datoh (N3 Yong tentang hero poyo Bagan Datoh ni ada di sini dan disini). Kat tempat lain demer menyampah. Demer kata jangan harap nak jadi PM!

Itulah kata seorang pakcik Guru Silat yang agak berpengaruh di kalangan pemimpin-pemimpin umno. Bukan pakcik ini sahaja yang kata begitu. Pakcik Sifu Pekida pun kata gitu jugak. Habihler nko Zahid! Pakcik-pakcik yang dulunya penyokong tegar ameno ni kata demer takkan undi ameno, sebaliknya akan tengok sapa yang bertanding. Kalau wakil sekarang ni pejabat asyik berkunci atau HP tutup, jangan harap nak menang!

Ingat! Walaupun demer nampak macam pakcik-pakcik biasa yang simple jer gaya hidup demer, tapi demer ada beribu-beribu pengikut di seluruh negara. Setiap pengikut juga ada berpuluh-puluh pengikut, kalau tak beratus. Kalau semua pengikut pakcik-pakcik ni dengor cakap ketua demer, habihle ameno!

Puncanya pakcik Guru Silat ni amat menyampah dengan FLOM! Oleh kerana dia menyampah dengan FLOM, dia pun menyampah dengan suami FLOM dan sesiapa saja yang nampak macam pengampu kuat keluarga FLOM ini, termasuk hero poyo Bagan Datoh. Pakcik ni juga tak gemor dengan segala perangei buruk demer dalam menangani kes lembu fidlot dan scorpene serta pembunuhan Altantuya yang tak masuk akal! Habihle FLOM!

Tentang penggunaan Ummi Hafilda, Jati dan yang sejenama dengannya (N3 terdahulu di sini dan sini), pakcik-pakcik ni lagi menyampah. Kata demer ameno takde modal dan memalukan.

"Nak mengata orang jahat, cermin diri dulu. Kalau diri tu lebih jahat dari yang dikata, baik diam. Satu jari tunjuk kat orang, 3 jari tunjuk kat diri sendiri"! Begitu Yong petik kata sang Guru Silat ni.

Yong pun tambah sedikit garam:

"Kalau orang baik, dia takkan berjalan ke sana sini membuka keaiban orang lain."

Noh Omar? Khir Toyo? 

"Jangan sebut!" Kata Pakcik ni.

HABIHLE AMENO!

2 comments:

  1. Replies
    1. Salam Yong Moh Kembara

      Selama ni Yong sangka Mamat ni macam best jer! Ropernya palsu belaka.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.