Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 15 September 2012

BERTUAHNYA RAKYAT SABAH, DAPAT NAIKTARAF JALAN LEBIH RM 1BILLION! KAH KAH KAH!


UBAT BN - PAKU, BATU DAN GULA-GULA...!

Tanda pilihanraya tersangat dekat. Janji gula-gula telah ditabur. Adakah rakyat Sabah akan termakan gula-gula ini?

TENDER UNTUK KRONI? 

Dengar cerita ramai ahli BN melompat sudah ke Pakatan Rakyat. Bagus bah! Maknanya gulak-gulak itu tidak menghairankan langsung! Lagipun, naiktaraf jalan itu samemangnya hak rakyat Sabah! Silap makan gulak-gulak bulih dapat penyakit kencing manis bos! 

BN sudah menjadi Barisan Nazak yang menderita berbagai-bagai penyakit - rasuah, pecah amanah, kronisme, gangsterism dan terkini satanism.

Macam-macam dah dibuat untuk mengubat penyakit ini...

Mula-mula guna tangan, kaki dan kayu untuk belasah rakyat yang ingin pilihanraya yang bersih. Lepas tu guna cat merah. Sekarang guna batu dan payu! Maqasid sayiah, kata pemimpin tertinggi parti nazak ni.

Ugut dan gertak sudah tidak dapat dikira entah berapa ribu kali.

Kalau masih ada yang nak masuk kelambu dengan geng nazak ni, tak tahu nak cakap apa dah.

2 comments:

  1. Kroni setan mana gamaknya Yong yang akan sapu pojek tuh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Shalehudin

      Hehehe...Kejap lagi kita tahu le. Tak bagi projek kat kroni bukan ameno namanya!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.