Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday, 24 September 2012

BESORNYER ROSMAH DI ISTIADAT PERSANDINGAN PUTERI SULTAN BRUNEI DS.

Cer komer perhati gambor ni. Perhati baik-baik tanpa prejudis:

SEMUA PEREMPUAN PAKAI TUDUNG KECUALI DUA ISTERI PEMIMPIN BN INI

Nampak tak?

Gambor Rosmah lebih besar dari semua orang di keliling dia. Pegawai di kiri beliau (anak panah) nampak kecil. Kita semua tahu Rosmah ni tidak tinggi. Kita agak saiznya (ukuran keliling badan) mungkin XL. Kita pun tahu wanita Brunei kebanyakannya comel. Tapi takkan begitu jauh ketinggian dan saiz Rosmah berbanding dengan pegawai itu? Lebih besar dari orang yang berada dihadapannya!

Adakah Rosmah memang sebesar itu? Atau gambarnya diphotoshop supaya kelihatan lebih tinggi dari orang lain? Supaya tidak nampak pendik? Kalau benar apa tujuannya? Nak dibandingkan dengan isteri Taib Mahmud kah?

Di bawah ini gambar Rosmah di hari perkahwinan Taib Mahmud. Itulah saiz Rosmah yang sebenarnya! 

ROSMAH BERDIRI DEPAN PM, TAK BESOR MANAPUN BERBANDING DENGAN ORANG LAIN!

6 comments:

  1. salam yong...hee he he sib baik gambo nih tak gegor yong he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam PUPPETS

      Pasei gegor ke idak tu, tak dapt Yong pastikan...kahkahkah!

      Delete
  2. DeeDee Yong...

    Hahahahaha..... big momma..... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Tak pelik ke gambor nih?

      Delete
  3. Salam Yong...
    Nak tumpang ketawa aje... kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mat Indera

      Yong raser kaki ampu di Bernama ni lebih sudu dari kuah. Yong takde niat nak kutuk orang saiz XL yer.

      Ramai kawan Yong yang saiz XL. Ada yang XXL pun, walaupun Yong saiz kecik jer. Kat negara omputih, Yong XS! Hehehe.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.