Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 10 September 2012

SOP: TAKDE BUKTI ACU PISTOL! HANTU CAT MERAH PUN TAK BOLEH TANGKAP SEBAB TAKDE BUKTI JUGAK!



SOP tu aper erk?

Polis sahkan takde sapa acu pistul. Yang ada gambor pengawal Anwar pegang pistol! Pistol pegang aje. Bukan acu kat sesapa.

Tapi apa yang perlu dijadikan panduan ialah: Pegang pistol untuk menakut-nakutkan orang pun tak boleh! Pistol ni senjata bahaya Yob. Kalau tak tertembak orang, mungkin tertembak kawan sendiri atau diri sendiri!

Bas pulak tak boleh berkata-kata untuk mendakwa siapa yang simbah cat kat badan dia. Polis pun tak boleh tangkap.

Kalau dah tak nampak, bukan keroje orang le.

Polis tak dakwa pengawal Anwar. Polis juga tak dakwa pengganggu bas! Hmm...macam ada kompromi dan understanding pulak? Ini zaman koboi ke?

Budaya menakut-nakutkan orang tidak akan berjaya di Malaysia. PKR toksah ikut perangei ameno tu. Demer banyak pelihara hantu. Ada yang demer upah pukul orang. Ada yang mengamuk kat masjid. Ada yang baling batu kat orang. Ada yang baling kasut kat masjid. Ada yang simbah cat. Semuanya hantu profesional yang cekap dan tak dapat ditangkap polis! Maklumle, demer spesis syaitan yang dikenali, kata sifu tersohor demer!

RAMAI-RAMAI TUNJUK CAT MERAH MACAM PROMOSI JER. SIAPA PUNYA KEROJE? 

APESAL TIN KECIK BEBENOR? HANTU TAK CUKUP DUIT KOT? 

Maaf le. Yong tak nampak apa-apa kelebihan Ketua AMK komer tu. Buat laporan polis dia pandai ler. Rasernyer hebat lagi Chegubard! Dengan Rafizi, tak perlu buat perbandingan! 

2 comments:

  1. kalau tak biasa mengendalikan senjata api baik diam bab korje pengawal peribadi tu tanya bodyguard najib kalau dah jadi dalam keadaan nak biarkan kereta resmi najib kena kencing baru nak tangkap ke

    ReplyDelete
  2. Salam Pejuang,

    Iyalah. Pengawal najib pun pernah kena hukum kerana membunuh seorang perempuan mongolia yang tidak bersenjata yang kata najib takde kena mengena dengan dia. Hmm..





    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.