Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 3 October 2012

CERITA ALI RUSTAM LAGI? (VIDEO)

Wah syoknya! buat kenduri tak kuar duit satu sen pun! Saper pulok sponsor nih?

SPRM tak boleh buat-buat buta dan pekak. SPRM kena siasat! Ali Rustam perlu dedah saper sponsor majlis perkahwinan anak dia! Aper sebab sponsor? Sedara yang sponsor ke? Atau ader udang gergasi sebalik nasi minyak ke?

Citer Ali Rustam  ni buat Yong teringat pulok pada isu Pemilihan UMNO 2009. Ceritanya ada dalam video ini. Sementara video masih ada di ruang siber, komer yang miss, boleh tengok dan nilai sendiri.





Di bawah ini pulak berita MStar yang kata Ali Rustam buat kenduri percuma. Sesungguhnya dia amat "bertuah" kerana, sementara rakyat terpaksa berhutang nak kenduri mengkahwinkan anak secara sederhana, dia buat kenduri besor dengan PERCUMA!

SUMBER MSTAR

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Hasil kiraan gua .. biler gua dapat tau yang kos kenduri tue Ali Rustam kata cuma RM600 ribu jer ... aderlah RM4.62 sekepala... hahahaha.. murah sangat tue... masa gua kenduri kahwin dulu pon dah RM7 sekepala... itupon semua lauk pauk kampung....

    Hahaha... nak menipu pon pandang kira kanan lar..hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Jangan lupa, kos makan dan perkhidmatan lain (khemah dan peralatan?) dia tak kuar duit satu sen pun! Itu kata mstar

      Delete
  2. Harap yong bole dptkan no.phone catering majlis kahwin anak ali rustam..bak kata SysOp kalau rm4.62 sekepala..majlis saya adjust la rm3 sekepala..tak jumpa lg catering murah gila camtu..pelamin sy buat sendiri..wah ha..ha..rakyat nak kawin susah gila dato..sponsor la skit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam dAn

      Yong ader sedara buat catering. Boleh masak minang, mandeleng, padang, dan Malaysia. Tapi dengan sedara dia pun takdapat RM6.42 sekepala. Ini pulak RM4.62!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.