Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 19 October 2012

JANGAN IKUT VVIP PANDU KERETA LAJU NANTI KENA SAMAN AES (VIDEO)

Komer biasa tak mengalami senario macam dalam video nih? Tentu biasa. Komer tengah pandu ikut hadlaju tetiba dengor siren polih. Suker tak suker komer kena berenti tepi jalan. VVIP nak lalu. Demer ader urusan penting. Urusan komer cari makan anak bini tak penting. Komer berenti dulu.





Cer komer perhati dalam video contoh ni. Entah sesaper kat belakang kereta VVIP turut ikut dipandu laju. Sah melebihi hadlaju. Mungkin pengiring. Atau sajer2 mengambil kesempatan. 

Komer jangan ikut perangai demer. Nanti komer kena saman AES! Demer tu takdenyer kena saman! Bulan-bulan demer dapat puluh-puluh (ratus?) ribu, tak payoh bayor saman. Komer cuma dapat RM900 jer sebulan, naik kapcai, kena sama RM300. 

Yang boleh tenet mungkin gaji RM2,900. Bawa Myvi, mungkin kena saman banyak kali di jalan yang sama. RM300 x ? = RMxxxx.xx

Kalau dulu komer ader buat, tak kena saman pun - jangan buat lagi. Sekarang ada AES.

Komer pikior ler...Nak sokong lagi ameno nih?

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.