Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 18 October 2012

SUKANYA AMENO BILA DOT DOT DOT

GELAK PUN PANDANG KE LAIN

Hassan Ali ini benar-benar konfius! Dia kata dia masih setia dengan PAS. Tapi buat kerojer untuk ameno.

Demer pun bukan main suka lagi bila Hassan Ali (oopss Hassan Akidah) sebut Tuan Guru Nik Aziz patut melepaskan jawatan Mursidul Am dan diganti dengan Ustaz Dr Haron Din. Macamle Ustaz Dr Haron Din tu kemaruk sangat nak ndak jawatan tu!

Komer baca dua berita ni. Seghoper jer bunyinyer!


NI MAMAT DARI MANA? MENGKOMER DAH JADI HISTORY! DALAM AMENO PUN DAH TAK RELEVEN!

INI PULOK PENYIBUK. BAIK JAGA PERIOK NASIK KOMER TU, TAKUT HANGIT!


Kalau rakyat minta pemimpin kerajaan yang tidak cekap dan tidak amanah (seperti Shahrizat) berundur, itu hak rakyat dalam sistem demokrasi! Tapi bila pemimpin di pihak kerajaan minta pemimpin pembangkang berundur, ia amat pelik!!! 

Tak pernah terjadi dalam sistem demokrasi modern, pemimpin politik di pihak kerajaan TAKUT dengan kepimpinan parti pembangkang sehingga jadi penyibuk dan buat kenyataan serupa bangang.

Geng UG dalam PR - Tolong cerodek sikit boleh tak?

1 comment:

  1. harun din 90% ulamak 10% politik ... kepentingan politik rendah ....so boleh dibeli-beli oleh umno nanti ....

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.