Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 21 October 2012

NAJIB TAKUT BUBARKAN PARLIMEN BUKAN KERANA TAKUT PAKATAN RAKYAT

BN takut Pakatan Rakyat?

Oh tidak!

BN ada sistem teknologi maklumat canggih yang berupaya memantau semua orang. Apa nak takut dengan Pakatan Rakyat? Sistem canggih tu kerajaan punya sebenornya atas nama Majlis Keselamatan Negara. Tapi sebab Majlis Keselamatan Negara tu bosnya Piem, takde masalah Piem nak guna sistem ini untuk pantau PR.

Maksudnya, BN dapat bertindak dengan pantas kot ada apa-apa yang tidak menyenangkan demer, betul tak?

Kalau betui, apesal takut bubar parlimen?



Apa yang ditakuti?



Musuh BN ada di dalam. Musuh demer ada 2 jenis:

Jenis 1: Musuh BN pakai baju BN. Datang mesyuarat bersama BN. Makan dengan orang BN. Main dengan orang BN. Tapi jiwa tidak ada dengan BN.

Orang ini BN tak kenal siapa dia. Tanya bomoh pun tak dapat klu!

Jenis 2: Musuh BN pakai baju BN. Datang mesyuarat bersama BN. Makan dengan orang BN. Main dengan orang BN. Tapi tidak dapat projek, pangkat atau jadi calon.

Orang ini BN kenal siapa dia. Tapi network orang ini BN tak tahu!

Nak buat macam mana? Demer hanya mampu keluar panduan definisi sabotaj dan bentuk jawatankuasa memantau sabotaj.

Hahaha...Orang Najib baca buku panduan. Orang Mahyuddin pun baca buku panduan. Kedua kumpulan boleh kaji isi kandungan buku panduan dan cuba mengelak dari di kesan oleh AJK mengesan sabotaj.

Inilah sebabnya Najib tak berani bubar parlimen.

Komer jangan suka sangat!

Kalau dalam BN ada sabotaj, dalam PR pun ada.

2 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Cumanyer... dalam PR nih... diorang sabotaj berdepan... hahaha... memang nampak bodoh skit... tapi itulah perangai diorang... diorang guna konsep ... "kalu gua tak dapat... lu pon sure tak dapat" .... hahahaha.... budus betul lar...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Dalam PR ada yang sabotaj depan. Ada yang sabotaj belakang. Tapi konsep "kalu gua tak dapat..." tu kita nampak. Memang sah bodoh tahap gaban!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.