Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 5 October 2012

TUDUHAN KJ GANGSTER ADALAH TIDAK BENAR...

Heboh cerita seorang menteri dan 2 pemuda BN terlibat dengan gangsterism. Salah seorang ialah KJ. Baca cerita di sini.

Tapi Yong takde ler nak percaya. Sebab takde gambor untuk dijadikan bukti. Yang ada cuma gambor lamer. Ceritanyer kot komer dah miss ader kat sini.


SAPER BUDAK ITAM TUH?

Tapi cerita dia rasuah untuk mengalahkan anak pelopor parti syaitan yang dikenali untuk menjadi Ketua Pemuda Yong percaya, sebab ada videonyer!

Bagi yang dah luper, komer tengok video ni. Macam nak rak. Kalah filem Tamil! Mujur ada polis. Kalau tidak, tak tahu kepala siapa yang pecah. Ini baru boleh dikategorikan tindakan ala-ala gangsterism. Jadi, nak tuduh KJ seorang gangster adalah tidak benar. Ini kerana yang bertindak ala-ala gangster tu pemuda ameno, termasuk pengikut anak pelopor parti syaitan yang dikenali. Maknanya, ramai bebenor le pemuda ameno yang gangster! Huh!

Kesimpulannya, kalau merasuah itu kerja jahat dan yang jahat itu gangster, maka perasuah adalah gangster!

APA NAK HERAN? SYAITAN KAN CHIEF GANGSTER!





2 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Hahaha... itu anasir LGBT tue... hahahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.