Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 20 December 2012

AES GANTUNG TAK BERTALI JER WEH! BUKAN CERAI TALAK TIGA!

BN sebenarnya masih cintakan AES. Tapi disebabkan ia dibenci rakyat jelata, akhirnya Peguam Negara gantung dia. Gantung tak bertali weh! Bukan cerai! Nanti lepas pilihanraya, dia ambil balik. 

Pakcik Sifu Pekida tentu menyambut baik tindakan Peguam Negara. Sebabnya anak-anak buahnya dah berbuih mulut komplen tentang ketidakadilan AES ini. Tak tau pulak kot lepas ni geng Pakcik Sifu Pekida akan kembali setia pada ameno. Huhuhu! 

Setakat ini Yong langsung tiada keyakinan demer akan buat apa-apa kajian. Ingat tak dulu demer kata akan buat kajian tentang ISA, Akta berhimpun dan entah apa lagi. Kesudahannya apa? Tahanan ISA masih dok ada entah di mana. Rakyat yang berhimpun dibelasah. 

Jadi Yong tak percaya apapun yang ameno janji nak buat. 

Ameno dan koncu-koncu di dalam BN wajib ditumbangkan pada PRU13! Lepas demer tumbang baru kita kaji camne nak buat dengan AES ni. 

Jangan bagi can demer nak lepas tengkuk dengan janji konon-konon gantung. 

GANTUNG CAMNI KE?

Terus terang, Yong sokong kerajaan pantau pengguna jalanraya. Tapi kaedah pemantauan ni kena adil, weh! Bukan untuk mengaut keuntungan di atas kesengsaraan rakyat!

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Hahaha... gua ingatlar... memang budaya orang
    Melayu kot yang main gantung tak bertali nih... tak gitue...???

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Pelik juge ye. Gantung tapi takde tali. Gantung online le tu.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.