Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 1 January 2013

HAPPY NEW NEAR TO EVERYBODY, HAPPY BIRTHDAY TO YONG AND HAPPY SUPPORTING PAKATAN RAKYAT

Today's N3 is rather personal. 

EVEN TREES KNOW HOW TO PROVIDE PUBLIC SERVICES!

The foliages of these huge trees spread out but never touch each others so that light can pass through. Thus, smaller plants underneath can still access the sun and live. Subhanallah! the greatness of Allah! Human should be ashamed!

SAVE OUR COUNTRY. VOTE FOR PAKATAN RAKYAT

4 comments:

  1. Salam baretta

    Alhamdulillah. Yong dipanjangkan usia sehinggan hari ini untuk meneruskan perjuangan. Selamat tahun baru pada yob baretta.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Jadi Yong.

    Moga umur yang Allah kurniakan itu akan menambahkan lagi semangat untuk melawan umngok hingga berjaya. Kita jahanamkan umngok. Dunia belum kiamat, lawan sampai tamat.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.