Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday, 25 April 2013

KES TERUK! AJAK MAKAN PUN TAK SIOR

Ini memang hebat. Calon BN ada kebolehan luar biasa! Liu Bo Wen dengan Hu Wei Yong kalau demer tu benar-benar wujud, tentu nak belajor ilmu apa ni? Tetamu tidak nampak. tapi penceramah, calon BN Donald Lim boleh nampak!

BANYAKNYA!.....KERUSI! (KERABUBERSUARA)

Ini pula gambar calon Pakatan Rakyat yang memakai topi pekerja kontrak. Ini sebagai simbol sokongan kepada pekerja dan industri. Demer dah difitnah konon nak sapu projek hanya kerana memakai topi keselamatan pekerja.

CILUK DARI BLOG PEMFITNAH

Apa? Salah ke pakai topi macam tu?

Kalau begitu semua bekas pak menteri ameno sah le buat kerja sapu projek, sebab demerpun selalu pakai topi serupa tu. Warna ikut suka.

JANGAN PAKAI TOPI, NANTI DIKATA NAK SAPU PROJEK

Calon BN Selayang silap. Kalau buat pertandingan karaoke, atau panggil Psy atau K-Pop tentu ramai datang! Mesti tak muat ruang makan.


UMNO SELAMANYA PANDAI TAK BOLEH DIIKUT, BODOH TAK BOLEH DIAJAR.

JOM UBAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN

2 comments:

  1. wakaka.... ajak la makan kat kelab xklusif baru gua nak datang... kelab yang ada pramugari tuuuuu! wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam GeloraHatiMuda

      Kelab mana weh?

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.