Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 10 April 2013

PILIHANRAYA 5 MEI, DAFTAR PEMILIH SUDAH BERSIH KE BELUM?

Baru sebentar tadi Pengerusi SPR mengumumkan tarikh penamaan calon dan Pilihanraya yang jatuh pada:

Tarikh Penamaan Calon: 20 April 2013 (Sabtu)
Tarik Mengundi: 5 Mei 2013 (Ahad)

Daftar pemilih yang digunakan ialah:

Daftar Pemilih Induk 2011
Daftar Pemilih semakan 1 2012
Daftar Pemilih semakan 2 2012
Daftar pemilih semakan 3 2012
Daftar Pemilih semakan 4 2012

Daftar Pemilih akan dijual pada:

Cakra padat: 15 April 2013
Salinan Cetak: 19 April 2013

Adakah yang dapat IC Express masih boleh mengundi?

Agak-agak Zulkifli Nordin datang ke Kulim tak pada 20 April 2013?. Saifuddin Nasution sedang tunggu dia (Baca di sini).

SELAMAT BERJUANG
JOM UBAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN

3 comments:

  1. Salam kak yong...ape kabor gamaknyer? Ate, mane teman idak nanye kabo kak yong nyer, sejak 2 menjak ni, asik 'bongkar' ceriter si Papagomo@the-devil-we-know! Dah dasar ketului @ machai, will always does wot he know best...mocking ppl & making fool out of himself!

    Nyampah teman nak tengok muke dia pun, ni pulak nak bace pase dia. Cukup getik, to say the least. The less we talk about him the better..tapi yer gak, we've got to know our enemy in this mere political war..this public enemy..haha

    Takder kelas langsung kalo oghang macam Papagomo@Wannabe-YAB/YB ato oghang macam Zulki-fly Nordin, Zzz-aharain, Pak Berahi-m Ally like, KITA, JATI top men nak bertanding vs those PR reps. Semua cakap tak serupa bikin punyer kaki...living proofs! Perjuangan Akidah entah ke mane, pendokong isu moral, akhlak entah ke mane, semua kantoi .. sendiri lagi teruk.

    Cons-ortium men @ Calon Bebas ghoper ni bukanyer tahu malu.. tau syok sendiri ajer ...besok hari ngundi, kot layak jadi calon pun, sah ilang deposit...haha.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hanz

      Terima kasih kerana menjenguk rumsh Yong.

      Akhir2 ini Yong sibuk dengan urusan kerja dan peribadi. Sesetengah kita blogger pro-PR ni buat part-time jer. Apapun Yong dah bongkar beberapa nama dalam senarai calon BN, nasib katak dan penyelidikan demer tentang prestasi demer sendiri.

      Ada setengah Yong email jer pada aktivist. Tak boleh dedah dalam internet.

      http://yongsukakuning.blogspot.com/2013/04/calon-bn-titiwangsa-tidak-perlu-undi.html

      Delete
    2. hmm.. camner lak dah komen "papagomo" awok masuk ke mari? hehe..silap entri.. maaf ya kak yong awok tak pasan..sorry about this...cheerz 4 yer response !

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.