Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 1 May 2013

VIDEO DEMO MENGHILANGKAN DAKWAT KEKAL: KALI INI PAPA GOMO BERCAKAP BENAR? (UPDATE)

Dulu komer kutuk Papa Gomo bila dia buat demo cara-cara menghilangkan dakwat kekal. Nah, sekarang apa macam?

Video 1 ialah video Papa Gomo. Video ini dibuat dalam tahun 2011. Masa ITU Pakatan Rakyat sedang menuntut penggunaan dakwat kekal untuk PRU13.

Tak tahu pulak kalau lepas ini dia U-Turn.

Video 2 ialah demo yang menunjukkan dakwat kekal tak dapat dihilangkan. Video ini baru diupload pada 30 April 2013.

Video 3 pula demo yang menunjukkan dakwat kekal hilang setelah dicuci dengan sabun. Video ini juga diupload pada 30 April 2013.

Sekarang dah confuse. Mengapa ada yang kata dakwat boleh hilang dan ada yang tak boleh hilang? Masing-masing tunjuk bukti.

Adakah dakwat lain digunakan untuk kelompok tertentu?

SPR kena jawab!

VIDEO 1: DEMO PAPA GOMO

.

VIDEO 2: DEMO CUCI DAKWAT KEKAL SETELAH MENGUNDI




VIDEO 3: DEMO DAKWAT KEKAL HILANG

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Itulah satu daripada "magic" yang SPR gunakan... bukan semua kelompok boleh ilang dier punya dakwat kekal.... hehehe... hanya tertentu jer...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Ada chance aku undi dua kali, tiga kali...untuk PR...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada can lu nak undi 2x pun. Berdasar 1 IC leh undi 1x HANYA pengundi hantu yang dlm plot konsiprasi SPR untuk memenangkan BN leh undi lebih 1x sebab tu dakwat tu tak perlu kekal...Senang la dia nak (diangkut) ke destinasi/saluran ngundi lain yang mungkin ada buku daftar lain yg tak sama/ada pertambahan nama pengundi (hantu). Mungkin ada cara kotor lain. Taktik kotor sebegini perlu disekat pada hari ngundi nanti. Melainkan kertas undi/ballot boxes dah diolah awal/disorok & dikeluarkan sebelum counting?

      Atau lepas counting pun leh ditukar lagi sebelum recounting? Banyak cara weih...susah mau jaga...Pas usaha kita harap kat Allah jer la..tawakkal. Semoga Allah menggagalkan kerja jahat sebegini dan memenangkan pihak yang lebih mahukan mendaulatkan agama-Mu Ya Allah.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.