Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 7 July 2013

TERKINI: EL-BARADEI TAK JADI PERDANA MENTERI MESIR

EL-BARADEI DAN ISTERI YANG PENAMPILAN MACAM ISTERI PEMIMPIN ISLAM BN

Pakar undang-undang yang pernah jadi bos hal-ehwal Atom di UN, El-Baradei yang teringin nak jadi Perdana Menteri Mesir gagal kerana Obama tak suka. 

Ini kata Obama:

SUMBER BLOOMBERG

Obama berubah hati sebab dia tengok rampasan kuasa di Mesir ditolak golongan Ikhwanul Muslimin, yang sanggup mati syahid. Jika konflik Mesir berterusan, kepentingan US dan Israel yang bermasalah akan semakin rumit!

Akibatnya, angan-angan El-Baradei musnah. Padan muka! Kononnya sebab Salafis menolak perlantikan El Baradei. Tapi kita tahu, dalang rampasan kuasa, US yang menolak sebenarnya.

SUMBER BLOOMBERG

Rakyat Malaysia - Bandingkan penampilan isteri El-Baradei dan isteri Presiden Morsi. Tak heran kalau pemimpin UMNO tak kondem rampasan kuasa, kan?

DR NAJIAA - ISTERI PRESIDEN MORSI

Siapa layak memimpin negara yang 95% rakyatnya beragama Islam?

2 comments:

  1. DeeDee Yong...

    El-Dorado.... opps... El-Baradei tue seorang Kristian... jadi payah skit lar nak perintah Mesir... hahaha ... Adly Mansour pon Kristian gak...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Yong tengok dalam internet agama rasminya Islam. Tapi ada yang kata dia atheis.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.