Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 4 September 2013

FAEDAH PROTON EKSPOT LEBIH MURAH DARI HARGA TEMPATAN TERDEDAH (VIDEO)


SYRIA PASARAN UTAMA ARAB BAGI KERETA PROTON

Kenapa nak marah bila FSA gunakan kereta Proton sebagai alat untuk mengebom tentera regim Assad? Bukankah Kerajaan yang jual kereta Proton dengan harga murah ke negara Arab. Murah sampai demer tak kisah jika ia jadikan korban. Takkan demer nak guna kereta Mercedez atau BMW kot?

PROTON MAHAL DI NEGARA SENDIRI

Rakyat Malaysia terus menerus ditipu. Dengan membayar harga proton yang lebih mahal, rakyat Malaysia sebenarnya yang telah memberi subsidi untuk penduduk Arab Saudi yang rajanya menyokong penjenayah Mesir, Al-Sisi dan koncu-koncunya. 

Rupanya pejuang FSA juga dapat manfaat.

Lihat sendiri faedahnya:


Gasak demer ler nak buat apa dengan kereta yang demer beli dengan harga murah tu. Kereta itu sudah berjasa. Alhamdulillah.

Jangan marah. Syukur. Malaysia masih aman. Rakyat masih mampu berhutang keliling pinggang.

ENDLESS POSSIBILITIES

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Terbaek... Kini Proton sudah sebaris dengan kereta-kereta ternama dunia yang biasa orang gunakan sebagai bom kereta.... Tahniah buat Proton... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Dah lama kita mengidam2kan kereta kita melakar nama di persada antarabangsa. Akhirnya berjaya juga. Wakaka!

      Delete
    2. Salam !

      Tu 1 hal.. Berjaya gak ler nama negara dikenali worldwide akibat kereta na$ional digunakan sebagai "kambing itam" dalam perang di Syria.

      Harga kete tu mahe kat sini tu bukan ape le kak yong. Tu le harga patriotisma orang kita... lagi mahal, baru dikata pembeli tu rakyat yang sangat cintakan negaranya?

      haha

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.