Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 5 September 2013

VIDEO KENANGAN MENGUSIK JIWA BUAT UMNO...KAH KAH KAH!

Kesian mamat nih. Terpekik terlolong. Apa dah jadi?

Video kenangan mengusik jiwa penyokong UMNO.

Bukan komunis, geng songkok tinggi, ayahanda, sama sajer...semua kena lanyak! Kahkahkah...


Mana Jati pejuang Islam, Melayu, Raja?

Jalur Tiga? Hahaha...

Sebenarnya apa sahaja yang keluar dari mulut Hassan Ali tak penting lagi. Ini kerana baunya lebih teruk dari hydrogen sulphide. Objektifnya taknak Pakatan Rakyat berkuasa. Kaler sebenar Hassan Ali dengan yang digunapakai Ibrahim Ali! Objektif sudah tercapai.

TERIMA KASIH SEMUA PENGUNDI BN!

ENDLESS POSSIBILITIES

3 comments:

  1. nah baru kau tau....ambik kau
    setinggi2 tahniah buat pengundi2 UMNO BN...SYUKUR...;SYUKUR...JANGAN MENANGIS KETAWA LE
    RAMAI2...
    NASIB KAU LE LABU....COBAAN..COBAAN...

    ReplyDelete
  2. Sokonglah lagi UMNO tu! Biar semua kg.Melayu dan tanah rezab melayu diKL/wilayah persekutuan dijual kepada GLC yang kemudianya dijual kepada bangsa asing! Kena batang hidung sendiri barulah nak berjuang, kalau tidak....UMNO dan pemimpinya semua baik dan macam nak jilat jek! Walau bagaimanapun diharap semangat dan perjuangan menentang pemerintah yang 'korup' ni, janganlah setakat hangat2 tahi ayam candu pulak!

    ReplyDelete
  3. Acah ajer tuh...dapat SEKETUL ...DUA ketul...masuk dalam POKET...senyap lah...garang garang pencacai UMNO...matlamatnya DUIT...pangkat...itu ajer...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.