Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 21 November 2013

AYOYO! ORANG SARAWAK SIK TAU BESARNYA KUASA PRESIDEN PERKASA?

Menarik berita ini. Macam tak percaya pun ada.

PALANG BESI PENJARA PUN BERAHIM LOLOS, INI PULA PINTU SARAWAK

Hadoi!!! Taib Mahmud dan pemimpin-peminpin Sarawak ni tahu tak betapa besarnya kuasa Presiden Perkasa sekarang? Dia sudah jadi penentu timbul tenggelam dan hidup mati kaum Bumiputera, termasuk rakyat Sarawak, khususnya yang menjadi warga UiTM. Di Sarawak, itulah IPTA yang mampu disinggahi, selain Universiti Malaysia Sarawak.

Tahu tak sebelum budak-budak tu berbaris mengutip scroll masing-masing, keputusan peperiksaan mesti diluluskan oleh senate UiTM? Ibrahim Ali duduk di sana. Jadi, Taib Mahmud & the gang tidak boleh berlagak dengan Ibrahim Ali & the gang.

So you think you can keep this bloke and his gang out of Sarawak? Fat hope! Hakim jatuhi hukuman 1 hari penjara terhadap Ibrahim Ali kerana menghina mahlamah. Tiga jam lepas itu dia relax minum teh tarik:

TAIB NAK LAWAN IBRAHIM ALI? (SUMBER)

Tapi takpelah kalau kitak nak lawanpun. Mungkin Nancy Shukri boleh jadi Wasit. Nancy Shukri kan bekas pelajar UiTM jugak.

Selamat berlawan.

ENDLESS POSSIBILITIES

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.