Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 26 August 2014

KECEWALAH MACAI YANG MAHU PRN DI SELANGOR

PERLETAKAN JAWATAN DITERIMA TETAPI DITANGGUHKAN

Sekeping surat telah beredar di media sosial:

KENYATAAN RASMI

Menurut TSKI Tuanku meminta lebih dari 2 nama.

Nampaknya, terpaksalah PKR letak nama Azmin Ali selain Wan Azizah.

PAS pula akan letak nama siapa?

Oleh kerana DAP tiada ADUN Melayu, DAP terpaksa letak nama calon MB dari PKR. Tak mungkin DAP letak nama calon MB dari PAS.

Hmmm....

TSKI nampaknya sporting dan cool.

DUN tidak dibubar.

ADUN-ADUN yang kecut perut takut tidak tercalon, atau kalah teruk boleh kembali bernafas.

Bakal-bakal calon yang memasang angan-angan untuk jadi YB, tunggulah PRU14 atau jika ada PRK.

Para macai yang mengharap PRN melepaslah peluang untuk mempromosi calon pujaan.

Game masih diteruskan.

9 comments:

  1. " I play my part and you play your game, you give love... a bad name"
    tukarkan love dgn PR... sedih yong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hati Muda

      Tak payah nak sedih-sedih...

      Kalau pemmpin salah, demer jawab le dengan Allah nanti.

      Delete
  2. Yong,

    Tak masuk akal Tuanku bagitau dan minta TSKI sampaikan pesan supaya Pakatan cadang 2 nama. Itu tak mengikut protokol Istana kerana TSKI dah tak ada hubungan dengan Pakatan Rakyat. Benda macam ni mana boleh main pesan-pesan. Itu hanya kenyataan TSKI kat fac3book dia je. Jangan percaya bulat2.

    Kita tunggu besok kerana mengikut berita, esok DSWA akan mengadap Tuanku Sultan. Kita dengar comfirmation dari DSWA dan pihak Istana.

    Jika Pakatan diperkenan menubuhkan kerajaan, PKR & DAP patut buang PAS dari Pakatan. PAS dah hancur pebur dan akan menjadi beban kepada Pakatan selepas ini. Lagipun TGHH sudah bulat hati hendak bekerjasama dengan UMNO. Jika PAS masih bersama Pakatan, kerja PAS dibawah TGHH hanya untuk menghancurkan Pakatan dari dalam.

    ReplyDelete
  3. PAS ingin menjadi juara dalam pertahankan melayu seperti x ubah sikap dan idealisme Perkasa..TGHH amat mengecewakan sehingga sanggup UG dgn UMNO..PAS sepatutnya lebih arif ttg UMNO

    ReplyDelete
  4. DeeDee Yong...

    Gua mohon mencadangkan Hassan Ali sebagai MB sementara nak PRU14 ..... Mohon perkenankan.... Hahahaha

    Hassan Ali cukup teringin punya ... surelah.... tambah lagi Hassan Ali tue memang Hadi Awang banyak ngam... hahahha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  5. Keluarkan PAS dari PR boleh melemahkan gabungan yang ingin mwnyingkirkan UMNGOK/BN dari tampuk pemerintahan. Lebih Afdal jika diusahakan supaya Hj Hadi, MUstafa Ali dan tak terkecuali Din Ayam dan Tantawi disingkirkan dari pimpinan PAS.

    Sesiapa pun boleh jadi presiden PAS asalkan tidak rela berkerjasama dengan UMNGOK dan bersifat syaitan mengkhianati kawan lidah biawak. Hari ni cakap lain besok berdolak-dalek.

    ReplyDelete
  6. Salam, wahai jiwa2 yang tenang.... jangan bertindak ikut perasaan, bertindaklah mengikut amalan Rasul SAW agar semuanya menjadi ibadah dan mendapat keberkatan dari Allah SWT.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.