Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 20 August 2014

MASIH ADA CEO YANG PUNYA HATI NURANI...

Berita kelmarin yang menyentuh hati:

Tiga pekerja pembinaan MRT mati. CEO letak jawatan serta merta.

JARANG ADA YANG BEGINI

Walaupun yang mati tidak akan hidup semula, tindakan meletak jawatan adalah tindakan terhormat. Jarang seorang CEO di Malaysia melakukannya.

Ingat lagi kes bas jatuh gaung pada tahun lepas?

BAS MILIK SYARIKAT SIAPA YA? (SUMBER)

The Edge sudah paham maklumat pemilik bas itu, tapi masih boleh tengok di sini. Ada sesiapa dengar ada CEO syarikat bas letak jawatan?

Jangan tanya tentang tragedi MH370 dan MH17. CEO Malaysia memang terpuji.

ADA SIAPA PEDULI?

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Hahahaha.... gua tatau nak komen mender dah.... Hahaha... semua point Yong dah kuarkan.... Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Dignity does not consits in possessing honours but in deserving them.

    ReplyDelete
  3. Salam kak Yong .. ape kabor?

    Tak usah kita harap sangat deme (pemimpin) nak tanggung & jawab (audit,soal-siasat) atas kelemahan, kesalahan deme dalam urusan kerja (baca: amanah) ... nak nak pulak suruh deme letak jawatan, fuhh, lagi le takkan dibuatnya oghang pesyen deme nu. Bior bebuih mulut oghang marah ke deme, eh hapoh idak deme runsing pun...relek aje.. deme buat nohin aje. Siap ugut & tahan oghang yang tegur deme tu, lagi.

    Deme tu lagi le entah berape banyak kali rasuah, menipu, menganiaya oghang dalam urusan deme..

    Hati dah bebal, hidup dah jauh daripada hidayah, berkat redho Allah .. Tu le jadinya kalau hati kita orang Islam ni dah bekarat dengan dosa yang dibuat hari hari. Nauzubillahi minzalik !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.