Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 6 February 2015

GAMBAR MISTERI NAJIB

Sejak beberapa hari sudah, sekeping gambar PM bersama seseorang sedang meniti dari satu laman sosial ke satu laman sosial. Siapa agaknya mamat yang berdiri di sebelah PM 1Malaysia itu?

SIAPA DIA? (SUMBER PENARIK BECA)

Tapi...pada pendapat Yong, gambar ini sama dengan kes pil kuda. Hanya Allah SWT (dan orang sekeliling yang rapat) yang tahu hubungannya antara pengedar pil kuda dengan Presiden PAS.

Ooopps..maksud Yong PM 1Malaysia dengan mamat yang berdiri di sebelahnya.

Agaknya ada orang yang nak bergambar dengan PM 1Malaysia. Tak semestinya PM 1Malaysia kenal orang itu. Walaupun orang itu bekerja dengannya atau telah melakukan jenayah.

So, jangan buat spekulasi...

Agaknya ada orang yang mengedar pil kuda di Terengganu. Tak semestinya Presiden PAS kenal orang itu. Walaupun orang yang disebut dalam ceramahnya itu calon PKR.

*********************

Apapun, kalau pemimpin kita suka bertanding dalam pilihanraya tapi bukan nak pergi tawan Putrajaya, maka orang yang berdiri di sebelah mamat itu tetap akan menguasai Putrajaya.

Sekian. Tak faham sudah.

3 comments:

  1. Salam Yong,

    Pengetahuan agama saya tidaklah tinggi sepertimana ustaz-uztaz PAS. Tapi saya ada terdengar perihal jika seseorang IMAM itu tidak disukai oleh kebanyakan makmum....laknat lah dia jika masih terus ingin memimpin jemaah. Dalam bahasa mudah eloklah berambus.

    Kalau tak faham lagi entahlah Labu......

    ReplyDelete
  2. DeeDee Yong...

    Sungguh misteri la mamat tue.... PM kenal dier ka???

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  3. laaa kan ke dari dulu dia ni pernah jadi bodigat jibi

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.