Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 7 March 2015

DALAM HIMPUNAN #KITA LAWAN YANG TAKDE SAMBUTAN ITUPUN ADA YANG KHIANAT

Confirm! Hinpunan #KITA LAWAN takkan ada yang datang. Itulah kata orang yang tak faham makna keadilan.

Hari ini kata Sinar Harian:


APA? 250 ORANG SAHAJA?


BIAR BETUL?

Bahasa omputih, orang tak faham. Lagipun Malaysiakini selalu pro-pembangkang. Jadi kita tengok apa kata akhbar yang bebas pula. Yong ciluk gambar dari The Malay Mail:


Biar gambar berbicara.


Jadi, benarkah penganjur akan terkedek-kedek dengan dua-tiga kerat peserta saja?

Dalam keadaan takde sambutan itu ada yang buat dajjal.

PERHATIKAN FONT UNTUK "HADI" YANG BERBEZA DENGAN FONT BANNER

Yong tak percaya ahli PAS buat kerja dajjal macam ini. Kerana kalau Yong percaya maka terpaksalah juga Yong percaya dengan Perwakilan Dewan Ulama Pas Kedah, Mohamad Fauzi Hussin yang kata dalam PAS ada ramai Syaitan.

SINAR HARIAN

FIKIR-FIKIRLAH.



5 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Sempat lagie diorang edit aaa... Rajin bebenor... Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Yong
    Betullah apa yg diberitakan itu, memanglah lebih 250 orang peserta himpunan tersebut. Pemberita itu agaknya hanya belajar mengira hingga 250 sahaja, jika lebih dari itu dia dah tak tahu macam mana nak kira lagi.

    ReplyDelete
  3. A.B.A.H
    Asalkan Bukan Abdul Hadi
    A.B.U

    ReplyDelete
  4. as salaam yong,
    i don't wish to pry but in my book, teman setuju bebenor dgn komen sdr. ahmad salleh.
    REFORMASI, Hidup PR..

    ReplyDelete
  5. Salam Prof !

    "Lebih 250 ... " tu the key membuktikan suratkhabar tu tipu TAPI AUTA ! Tu ler SPIN on the news!! hehe...they want people see the glass as half empty.

    Teman rase demo tu kira berjaya ler, takyah ramai sangat, 5k or more, ok dah tu ! Boleh jaga akhlak, aurat, adab, march on ! TGHH, LGE takde rugi ape pun !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.