Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 10 April 2015

SYUKUR! GST SUDAH NAMPAK MANFAATNYA!

KALAH PROFESOR (BERNAMA)

Takpe. Rakyat bayar GST biar MP boleh tambah gaji lagi. RM50,000 sebulan pun takpe, asalkan rakyat bayar GST. PRU14 sabotage lagi ramai2 biar BN terus berkuasa dan MP terus naik gaji.

Apa? Mangsa banjir Kelantan ada yang belum dapat rumah?

Takpe NGO boleh siapkan rumah-rumah tu. Rakyat boleh derma kepada NGO.

Apa? NGO tak cukup duit. Rumah dibina NGO tak ikut spesifikasi Kerajaan?

Takpe. Wakil-Wakil Rakyat baru dapat kenaikan elaun. Demer boleh derma separuh kepada NGO untuk bina rumah yang memenuhi spesifikasi Kerajaan. 



7 comments:

  1. Lepas ni bolehlah tukar kereta baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam asri

      Sedey....

      Kalau iyepun dah lama tak naik gaji/elaun, saborle sikit. Rakyat yang terkejut dengan kenaikan harga barang disebabkan GST tengah marah.

      Delete
  2. Assalamualaikum Yong

    Dipendekkan ceghite Ganyang Sampe Tumpo, itu je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ahmad

      PRU 14 rakyat dah lupa. Pemimpin parti pembangkang pun dah lupa. Hidup BN!

      Delete
  3. wakil rakyat bagi rakyat susah. takpa takpa, tahun depan br1im naik rm1,200.

    ReplyDelete
  4. DeeDee Yong...

    Dah sezen dah MPV Hellfire tue... Opps.. Vellfire.... Boleh upgrade kepada Merc MPV la plak.... Baru la sedap dan gempak nak pi ceramah.... Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  5. 2 x pindaan tu yong kali pertama x sokong sebab naik sikit Shahidan kata MP terpaksa ikat perut elaun ciput tapi kalau ikut betul juga cakap Shahih tu tapi utk MP Pembangkang yg tertentu yg banyak habis duit utk rakyat.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.