Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 8 April 2015

TUN MAHATHIR HENTAM NAJIB, ADA AKU KISAH?

Kawan-kawan dalam UMNO Whatsapp "Buka Blog Chedet." Kawan-kawan UMNO nak sangat Yong baca tulisan Chedet membelasah Najib. 

Dari kisah hilangnya MH370, pembunuhan Altantuya sehinggalah kes IMDB, Tun Mahathir tidak berhenti-henti mengkritik Najib.

NAJIB PERLU JAWAB SOALAN INI (CHEDET)

Ada aku kisah?

Dia kritik Najib, bukan UMNO.

Dia tetap pertahankan UMNO. Alasan dia kritik Najib sama dengan alasan dia kritik Pak Lah. Iaitu demi mempertahankan UMNO.

Pemimpin Pakatan Rakyat harus faham tentang matlamat Mahathir. 

THERE IS NO COMMON GOAL!

Pakatan Rakyat MAHU menumbangkan UMNO dan BN. Mahathir hanya mahu menumbangkan Najib.

PKR jangan ingat Mahathir Mohamad nak tolong menjatuhkan UMNO.

PAS jangan ingat Najib perlu ditolong kerana Mahathir Mohamad nak jatuhkannya.

Kalau tak faham politk, letak jawatan saja.


4 comments:

  1. Salam Yong,

    kalau yang tu pun depa tak faham, buka serban pelan-pelan, usap kepala dari tengah membawa ke dahi sebanyak 3 kali dan hantuk kepala kuat-kuat ke tiang seri atau di penjuru kolah mana-mana surau sebanyak 7 kali berturut-turut sambil berselawat...insyaallah akan hilang bebal yang ada di otak selama ini dan dapat melihat sinar kebenaran.......

    ReplyDelete
  2. Masih ramai terpengaruh dengan Mamak pembelit ni.Malah ada Anggota PR bekerja sama dgn Mamak ni.Kenapa la Melayu selalu diperbodohkan.

    ReplyDelete
  3. Salam kak yong ~!

    Tun M memang crodik orangnya.... ALAS he ain't that bijak'sana' ~ Dia bijak, crodik takat sini-sini .. dunia & duniawi aje. Maklum ler IQ dia tinggi sangat ! Dia crodik memperdaya orang (peminat, penyokong, pemuja taghut) aje.. memang licik !

    Spot on ... bior lantak demer both giants (or, ain't they monsters?) nak bergasak ! 2 2 dah kenyang, senang hasil "kelicikan". Their lose, our gain ? Not really ! PAS pun lemah & 'mati pucuk' .. Hence, can't beat UmNo they'd rather join them ! haha.. pathetic loser !

    Serupa ler kalau kite nak tukor TGHH pun takder maknanya.. the system that failed is beyond repair .. Kena buang semua yang kena penyakit dunia, virus membarah sekian lama ... lebih-lebih lagi hat yang merosakkan, malfunctioning !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.