Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday, 29 May 2015

MAMAT UMNO YANG DESPERADO TAHAP GABAN...(VIDEO)

Biar video berbicara:

video

Mohon pemimpin-pemimpin PAS mengecam UMNO kerana campur tangan dalam urusan pemilihan pemimpin PAS.

Mohon kecam individu ini dan UMNO sebagaimana mengkomer mengecam pemimpin DAP dan PKR kerana mulut jeghabei demer.

Seandainya mengkomer bungkam, maka mengkomerlah sebenarnya barua UMNO.


6 comments:

  1. Keturunan Si Kitul dan Raja Mendeliar ni sejak zaman kesultanan Melaka hingga kini tidak henti-henti membawa onar. Keturunan ini memang kuat kelentong...di Penang mereka melaung-laungkan slogan hidup Melayu, tetapi mamak tongkang ini jugalah yang menipu orang Melayu dan menjual tanah mereka kepada bukan Islam. Beri kuasa uruskan Tabung Haji, disekongkol pula dengan PM dan China MDB untuk rembat duit orang kampong yang disimpan di TH. Si Kitul ini pula sedang berusaha memecahbelahkan PAS tidak ubah salakan seekor anjing yang mengharapkan habuan seketul tulang dari tuannya.....

    ReplyDelete
  2. yong tak kenal ke mamat ni.dia ni ulamk dunia.baru mendapat pengikhtirafan dari muslim zimbawe,tenguk janggutnya mengalahkan ulamk malaysial.jangan main2 yong.

    ReplyDelete
  3. Rumah sendiri pn tunggang langgang ada hati nk sebok rumah org....cerminkan diri dulu...ataupun tarbiah kaum kerabat kamu tu dulu....supaya jadi manusia yg tahu halal dan haram serta bersyukur....

    ReplyDelete
  4. INILAH MUSIBATTT NAMENYEEEE

    ReplyDelete
  5. Kesian aku nengok.tp dia yg tak kesian kat diri sendiri.apa boley buat..ada jugak pesen neh.makin ramai plak tu dlm negara.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.