Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 10 June 2015

BERITA BAIK! JAWATAN KOSONG DI PULAU PINANG DAN SELANGOR!

Bakal ada 1100 jawatan kosong di Pulau Pinang.
5000 Jawatan kosong di Selangor.
Jawatan dari peringkat JKKK sehingga ke Ahli Lembaga Pengarah GLC.
Semua jawatan ini adalah untuk orang Melayu!

SUDAH TERANG TAK PERLU BERSULUH TMI

JANGAN MARAH!

SENYUMLAH!

INI BERIA BAIK!

PAS sudah buat pembersihan etnik. Dalam Kepimpinan PAS sekarang sudah tiada yang "berbau" DAP atau PKR atau PasMa atau ... Pakatan Rakyat.

Biarlah golongan yang perasan "suci" ini hidup di kalangan mereka. Diorang bukan pelahap jawatanpun.

Lupakan mereka.

Sekarang giliran Kerajaan Pulau Pinang dan Selangor menjalankan pembersihan etnik untuk mengingkirkan golongan pelabel dan pemfitnah yang perasan "ulama" ni.

Pilihlah mereka yang lebih berkelayakan dan mereka yang tidak asyik memikirkan cara bagaimana hendak menjatuhkan kerajaan yang diterajui Pakatan Rakyat.

Ramai kawan-kawan Yong dalam Muslimat PAS nak duduk rumah saja, tanam sayur, belajar gubah bunga, buat kek, layan suami, anak dan mungkin juga main dengan cucu.

12 comments:

  1. Salam yong
    ROS mnunggu je tu..

    ReplyDelete
  2. Salam kak yong.

    Demer tu tak samart langsung. Akai ada tapi tak pakai (baca: tak panjang akal !!) dalam strategi politik. Demer ustaz, ustazah yang HANYA perasan demer "bukan jebon & pewaris nabi" & penyokong demer tu yang perangai sebijik pun tak hebat mana. They don't just MIA (missing in action), insensitive, ruthless, bigotry impostors they are...PLUS, they selectively do what they preach to others about akhlak, Islamic work ethics.. For annals, more than often their inaction cost us dearly. Hail to stupidity, arrogance, ignorance & obnoxiousness ! haha

    They think they're smart by chopping the pros, hardworking average people..no,no they'll more likely can't cut it & eventually fail big time. Kudos to TGHH, Mu-Stop-ar, more bigots out there. Here, to Wan Rosli !! Mark this space & my words !

    With power comes great responsibilities, though, the power itself is a conceit which reveals our own limitations, greed ! NOW, show us that YOU "worth your salt"... which we doubt !

    We believe ONLY in ISLAM ... WE DON'T TRUST in PAS no more...We're Islam faithfuls nevertheless.

    ReplyDelete
  3. Salam yong muslimah

    Mana mungkin ularmak chai nk letak jawatan

    QIAMAT !!! dulu

    Arahan dah kluar untuk tidak letak jawatan!!!

    Ulaarrrmak Pas arahkan semua ahli Pas teruskan ZINA DGN DAP

    Biarlah amalan ini praktik oleh golongan muda di dalam amalan seharian di luar sana.. Insyallah Allah berkati..

    ReplyDelete
  4. Salam yong.. mujahid merajuk tu..

    ReplyDelete
  5. Biar mereka buat pembersihan etnik, lepas ni kita pula bersihkan mereka pula.

    ReplyDelete
  6. heran jugak golongan ulama dikatakan suka melabel tapigolongan mesra pkr dap selalu gak label ahli syurga, geng u turn ckp tak srupa bikin n mcm2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Label baruah tolol jebon liberal sekular komunis agen dap fasik kapir harbi bagus ker?

      Banding label ahli syurga dan u turn..

      Bahasa bapak nenek ketua ayong hadi Ping ko tu dah kesat dn kasar sgt bukan taraf ularrrmak lagi tapi taraf Yahudi laknatullah..

      Tu yg ko puja ajak bajak kojak terlajak Razak?

      Delete

  7. Jika buat aduan kepada ROS, Pas bakal dibatalkan kerana parti itu ada nama Islam. Lagj dulu lagi kerajaan hendak membatalkan perkataan Islam dari nama parti politik. Agaknya Ulamat ini dah lupa kot.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Yong

    Sepatutnya Ustaz Ahmad Awang, Mat Sabu, Suhaizan Kaiyat dan semua lain-lain yang telah tewas itu, buatlah kenduri beberapa ekor unta atau lembu atau kambing atau gabungan haiwan-haiwan itu seperti yang pernah dihajati oleh satu individu itulah....eh hemm..eh hemm! Elok sesangatlah dijemput mereka yang telah menang pemilihan untuk turut sama meraikan kenduri itu.

    Apa??? Tidak cukup duit? Jika begitu buatlah juga kenduri walaupun dengan menyediakan roti canai cicah dengan sambal tumis ikan bilis bawang. Janji, kenduri tetap kena buat juga. Jangan lupa jemputlah mereka semuanya itu.

    ReplyDelete
  9. uTurn ahli syurga tu bukan label la brader....tu description perangai atau perlakuan.
    isunya ialah ...dah berbulan fitnah surat layang demo....malah mcm2 aktiviti tak bermaruah/beradab dilakukan oleh pihak lebai. Tskpa la sbb kita tau depa ni ramai hslfcook. Yg problemnya kenapa presideng SUA mursyidulAm JKDisplin tak rein in keadaan tak berdisplin ini....biarkan serigala bermaharajslela. Displin organisasi is everything to succeed.Pasai apa dibiaekan 4-5 ekor cetuskan budaya liar sampai membarah spiralling out of control? korang jawab le sana nanti. Ntah2 nabi pon tak nfaku waris bila perangai setan

    ReplyDelete
  10. Yong hati2 bila keluar kenyataan yg menimbulkan kontroversi. Fikir lah natijahnya.

    ReplyDelete
  11. bila muktamar dah bersidang? cepat2lah buat keputusan.

    pas: AKU CERAIKAN KAU! KELUAR DARI RUMAH INI!!! PERGI BERAMBUS!!!

    dap: tapi... rumah ini I punya...

    pas: err... kalau cam tu, I kena tanya ooolamuck samada dah jatuh talaq ke belum. tok guru sorg dah pegi jepung. sorg pegi umrah. kena tunggulah depa baliklah nampaknya. sementara tu, I kena tinggal sini lah...

    dap: mana boleh!? silalah bawa sedara mara u keluar sekali... I tak nak dituduh berzina pulak...

    pas: kalau u nak I keluar dr rumah ni, I cabar u ceraikan I!

    dap: pulak dah?????

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.