Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday, 29 August 2015

ALASAN PRESIDEN PAS TAK MAU TURUT SERTA HIMPUNAN BERSIH 4 (VIDEO)

Pandangan ustaz Hadi Awang:

video

Pandangan ustaz Ahmad Awang:

video

Tonton dan nilaikan sendiri. Komen molek-molek.

6 comments:

  1. Tak payah komen panjang Yong.tenguk lenggk cara bercakap pun dah tahu.yagmana berilmu yangmana kurang ilmu.Nak jadi kepala mesti mesti ada otak dan mesti berakal.kalau nak jadi kepala tapi otak ada tapi akal kurang nanti rosak semua yang ada di belakang,

    ReplyDelete
  2. Ding ayamg tak.bagi

    Tantawi hellfire tak bagi

    Nik abudoh tak bagi !!!

    Bodek Najib selagi boleh alamak 2.6b tuuu nak kongsi ... Beli serban baru ...semua baru!

    ReplyDelete
  3. Salam
    comment saya,orng pertama bercakap dgn ego tak bertempat kadang2 tak menepati apa yg dia cakap dan apa yg dia buat , manakala orng kedua bercakap dgn matang dan direct to the point.
    wassalam.

    ReplyDelete
  4. PAS mana nak sokong dengan Bersih ni! Layak ke PAS nak sokong dan dok bersama dengan pihak BERSIH mendesak Kerajaan Bn dan Najib membuat reformasi dalam pilihanraya sedangkan dalam pemilihan PAS sendiri berlakunya kempen2 secara kotor, ketidakadilan dalam proses pengundian "i.e "chai" serta para "ulamak" menggunakan kempen ugut2 dan label serta fitnah yang langsung tidak disekat apatahlagi diambil tindakan.

    Kalau PAS sendiri melaksanakan pilihanraya parti secara kotor dan jijik melebihi dari UMNO dan BN apakah ada kedudukan moral bagi mereka duduk bersama2 rakyat mendesak perubahan didalam sistem pilihanraya kita? Tu sebabnya PAS tak ikut sama dalam BERSIH! mereka adalah termasuk dalam golongan yang berbuat kerosakan dalam sistem demokrasi dan yang lebih teruk lagi mereka menggunakan bayang Islam bagi membenarkan kemungkaran dan kerosakan yang mereka buat.

    Para penganjur BERSIh amat bijak apabila mereka tidak menghantar jemputan secara rasmi kepada Hj Hadi. Kemasukkan Hj Hadi dan PAS pimpinannya akan merosakkan dan mencemarkan kredibiliti serta maruah BERSIH. PAS dibawah Hj Hadi sekarang saling tak tumpah macam UMNO dan ianya dapat dilihat daripada kebebalan para walaun2 mereka terutamanya dari segi tingkah laku dan percakapan. Sukar nak dibezakan antara macai2 UMNO dengan walaun2 PAS. Mereka amat suka cakap merapu dan luar topik dan apabila mereka ketiadaan hujah mereka akan mencarut, memaki, melabel, memfitnah dan yang paling popular, menggelarkan musuh mereka sebagai makan babi dan minum arak, barua DAP, munafik serta liberal (yang saya rasa mereka sendiri tak tau makna sebenar perkataan itu).

    PAS dibawah Hj Hadi bukanlah parti yang berjuang untuk rakyat. Ia sekarang parti yang berjuang untuk tujuan peribadi para "ulamak2 wahan" dan mereka cukup yakin hanya mereka yang dok kat jalan yang menuju "syurga" dan syurga tu dapat dicapai dengan kemewahan, keangkuhan serta ke"ego"an para ulamak mereka. Bagi puak2 yang mengidap penyakit wahan ni, zuhud, merendah diri dan yakin dengan ketentuan Allah tu hanya ada sewaktu kuliah2 maghrib. Diluar Masjid dan diluar waktu solat, puak2 ni akan mengejar dan membolot dunia ibarat mereka akan hidup selama-lamanya. pakaian sunnah yang mereka pakai tu tak berupaya untuk menjadikan mereka orang2 yang beristiqamah dengan sunnah. itu adalah ciri2 orang yang tenat dengan penyakit wahan.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  5. Punya la sombong hadi ni.pilihanraya ke 14 ni pas DAN tentu telur ayam lah.Yang tinggal din ayam aje. Hadi boleh duduk ganu jual pil kuda sama sotong

    ReplyDelete
  6. sesiapa juga disana berilah nasihat yang betul kepada Ustaz ini..nampaknya beliau kini tidak berpijak pada alam nyata lagi..

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.